فیلم‌ اعجوبه (Oddity) ساخت 2024 در ژانر ترسناک و تریلر، داستان روانی را روایت می کند که تلاش می کند تا حقیقت قتل خواهرش را در محل جنایت کشف کند. "کارولین براکن" نقش دنی تیمینز را در این فیلم ایفا می کند. "استیو وال" هم ستاره دیگر این فیلم هیجان انگیز است.‌

فیلم Oddity؛ معمای قتل با عناصر ماوراء طبیعی

اعجوبه یک فیلم ترسناک ماوراء طبیعی به کارگردانی دامیان مک کارتی است که در سال 2024 منتشر شده است. این داستان ترسناک، عناصری از معمای قتل، تریلر حمله به خانه و ترس ماوراء طبیعی را در هم می‌آمیزد و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای تماشاگران به ارمغان می‌آورد.

داستان فیلم

داستان با دنی، با بازی "کارولین براکن"، آغاز می‌شود که به طرز وحشیانه‌ای در خانه‌ی روستایی خود به قتل می‌رسد. همسرش، تد، با بازی "گویلیم لی"، روانپزشکی است که در بیمارستانی برای بیماران جنایی کار می‌کند. مظنون اصلی قتل دنی، یکی از بیماران سابق تد به نام اولین بول است که توسط "تادگ مورفی" به تصویر کشیده شده است. اما داستان پیچیده‌تر می‌شود وقتی که اولین مرده به طرز مرموزی پیدا می‌شود.

یک سال بعد، خواهر دوقلوی دنی، دارسی همچنین با بازی کارولین براکن، که یک نابینا با توانایی‌های روان‌سنجی است، به دنبال کشف حقیقت پشت مرگ خواهرش می‌رود. ورود یک مانکن چوبی به اندازه‌ی واقعی به خانه‌ی روستایی، که اکنون توسط تد و نامزد جدیدش یانا با بازی "کارولین منتون" اشغال شده است، مجموعه‌ای از وقایع ترسناک و نگران‌کننده را به راه می‌اندازد.

کارگردان فیلم اعجوبه

"دامیان مک کارتی"، کارگردان و نویسنده فیلم "Oddity 2024"، یک فیلمساز ایرلندی است که به خاطر آثار ترسناک و هیجان‌انگیزش شناخته می‌شود. او در شهرستان کورک ایرلند زندگی میکند و در رشته تولید فیلم و تلویزیون تحصیل کرده است.‌

مک کارتی با فیلم "Caveat" در سال 2020 به شهرت رسید، که یک تریلر ترسناک با فضایی تاریک و مرموز بود. او همچنین فیلم کوتاه "He Dies at the End" را در سال 2010 کارگردانی کرده است.‌

در "اعجوبه"، مک کارتی با ترکیب عناصر ترسناک ماوراء طبیعی و معمای قتل، یک تجربه سینمایی هیجان‌انگیز و ترسناک را برای تماشاگران خلق کرده است.

فیلم Oddity 2024 را چطور ببینیم؟

میتوانید این فیلم را در سایت پلانو با دوبله فارسی و کیفیت HD تماشا کنید. پلانو سینمای اختصاصی شما است برای دسترسی رایگان به فیلمهای روز دنیا. همراه با پلانو از تماشای آنلاین فیلم لذت ببرید.

فیلم‌های مرتبط با اعجوبه

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟