فیلم کلئوپاترا قرن 21 21st Century Cleo 2024

کلئوپاترا قرن 21

21st Century Cleo 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم کلئوپاترا قرن 21 (21st Century Cleo) قرار است در تاریخ 11 آبان 1403 1 نوامبر 2024 در آمریکا منتشر شود.‌ فیلم در ژانرهای اکشن، درام، و خانوادگی است. داستان این فیلم آمریکایی درباره کلئوپاترا است که زندگی لوکس و سلطنتی را در مصر باستان در کنار والدین و خواهر و برادرانش می‌گذراند. تحولی جالب در داستان رخ می‌دهد زمانی که یک شب کلئوپاترا ترغیب به شکستن قوانین می‌شود. نویسندگی این فیلم بر عهده میرای دوگان است که او نیز در نقش اصلی بازی می‌کند، همراه با جولیان سیگر و گلوریا ال-اچکار. به محض انتشار در پلانو تماشای آنلاین کنید.

‌کلئوپاترا قرن 21؛ تبعید به قرن بیست و یک

کلئوپاترا قرن 21 21 st Century Cleo محصول سال 2024، زبان اصلی فیلم انگلیسی است. یک داستان خیالی درباره زندگی نوجوانی کلئوپاترا است. در این فیلم، کلئوپاترا که در مصر باستان در یک خانواده سلطنتی زندگی می‌کند، پس از شکستن قوانین توسط پادشاه فرعون تبعید و به قرن 21 فرستاده می‌شود. این فیلم داستان ماجراجویی‌های او در دنیای مدرن و تلاشش برای فهمیدن حقیقت پشت تبعیدش را روایت می‌کند.

داستان فیلم

داستان این فیلم، که داستانی خیالی است، درباره سال‌های نوجوانی کلئوپاترا در مصر باستان می‌باشد. او در یک خانواده سلطنتی و با شکوه زندگی می‌کند. پس از شکستن قوانین در یک شب، کلئوپاترا با عواقب شدیدی روبرو می‌شود و توسط پادشاه فرعون تبعید می‌گردد. این تبعید او را به قرن 21 می‌برد. فیلم داستان سفر کلئوپاترا به دنیای مدرن و بازگشت او به گذشته را روایت می‌کند.

میرای دوگان کیست؟

میرای دوگان نویسنده و بازیگر اصلی فیلم کلئوپاترا قرن 21، مدل و نویسنده فیلم‌های سینمایی است که در چندین تولیدات تئاتری در سراسر بریتانیا حضور داشته است. او در این فیلم نقش کلئوپاترا را بازی می‌کند. توانایی او در ارائه سطوح مختلفی از احساسات همیشه توسط کسانی که فرصت همکاری نزدیک با او را داشته‌اند، شناخته شده است. او فرهنگ غنی دارد و میراث بومی او یونانی، ترکی و کارائیبی است.‌

او در جزایر وست ایندیز متولد شده، اما به دلیل بزرگ شدن در انگلیس، لهجه بریتانیایی دارد. نژاد او چندگانه و ترکیبی است. در طول زندگی‌اش، در بسیاری از کشورهای اروپایی زندگی کرده و تجربیات متنوعی کسب کرده است.

بازیگران این فیلم عبارتند از میرای دوگان (در نقش کلئوپاترا)، جولیان سیگر (رگنار)، مایک گالیندو (اماری - مشاور و ژنرال سرباز پادشاه)، گلوریا ال-اچکار (ملکه فرعون)، عصام فریس (فرعون) و کریستینا کلی (آرسینوی).

کیت و لئوپولد فیلمی مشابه کلئوپاترا قرن 21

یکی از فیلم‌های مشابه که داستان آن شامل سفر به آینده می‌شود، فیلم Kate & Leopold است. این فیلم در سال 2001 منتشر شده و با بازی هنرمندانی چون مگ رایان و هیو جکمن، داستان جذاب و فانتزی را روایت می‌کند.

در‌ کیت و لئوپولد، لئوپولد (با بازی هیو جکمن)، دوک مورد علاقه از دوران ویکتوریا، به طور ناگهانی از سال 1876 به نیویورک مدرن منتقل می‌شود. این انتقال زمانی رخ می‌دهد که لئوپولد در تعقیب یک مخترع مسافر زمان به نام استوارت (برادر نامزد سابق دوست دختر کیت) است. در نیویورک او با کیت (با بازی مگ رایان)، یک مدیر تبلیغات مدرن و کارآمد، آشنا می‌شود. کیت ابتدا باور نمی‌کند که لئوپولد واقعاً از گذشته آمده است، اما به تدریج تحت تاثیر شیوه‌های قدیمی و جذابیت لئوپولد قرار می‌گیرد.

این فیلم نه تنها به موضوع سفر در زمان می‌پردازد بلکه بازی جذاب بازیگران، تضاد بین فرهنگ و ارزش‌های گذشته و حال، و همچنین عنصر رمانتیک و کمدی را در خود جای داده است. "Kate & Leopold" نشان می‌دهد که چگونه شخصیتی از گذشته می‌تواند در دنیای مدرن پیدا کند و این امر منجر به تعاملات جالب و آموزنده‌ای می‌شود.

فیلم‌های مرتبط با کلئوپاترا قرن 21

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟