اتاق کشتار

The Kill Room 2023
5.4/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم اتاق کشتار (The Kill Room 2023) داستان تیمی تبهکار است که با استفاده از خرید و فروش آثار هنری ارزان قیمت،‌ میخواهند پولشویی انجام دهند. آدمکش تیم، تولید این آثار را به عهده دارد و چالش آنجا شروع میشود که آثار او با استقبال اهالی هنر مواجه میشود. ستارگان تیم ساموئل ال جکسون، اوما تورمن و جو مگنیلو هستند. این فیلم در 7 مهرماه 1402 منتشر و پخش شد. فیلم اتاق کشتار را نیکول پائونه کارگردانی کرده و کمپانیهای ییل پروداکشن و باندیت مدیا کپیتال آن را ساخته‌اند.

اتاق کشتار ؛ جنایتی که سر از جاده هنر درآورد

فیلم اتاق کشتار داستان یک طرح تبهکارانه جنایی را روایت میکند که در آن گوردون، پاتریس و آدمکشی به نام رجی با هم تیم میشوند تا طرحی جنایتکارانه را در قالب یک پولشویی پیش ببرند. در فیلم اتاق کشتار گوردون را ساموئل ال جکسون بازی میکند، پاتریس را اوما تورمن و رجی را که یک آدمش حرفه‌ای و به اصطلاح یک Hitman است، جو مگنیلو بازی میکند.

نقطه عطف داستان جایی است که قسمتی از آثار هنری که در نقشه توسط آدمکش تیم خلق میشوند ناخواسته در معرض توجه و تحسین اهالی هنر قرار میگیرد و این یعنی در مسیر نقشه پولشویی مانع و چالشی جدی ایجاد شده است.

یک دورهمی خاطره‌انگیز پس از فیلم پالپ فیکشن

ساموئل ال جکسون و اوما تورمن در فیلم اتاق کشتار یادآور فیلم خاطره‌انگیز پالپ فیکشن، شاهکار تارانتینو هستند. جایی که 30 سال پیش این دو بازیگر زیر نظر کارگردانی بزرگ مثل تارانتینو در فیلم Pulp fiction‌ تا یک قدمی جایزه اسکار هم رسیدند.

البته بنا نیست این فیلم تنها خاطرات یک فیلم بزرگ را زنده کنند بلکه به نظر می‌رسد طرح داستان و حضور دیگر بازیگرانی مانند جو مگنیلو، مایا هاک و مایک دویل در کنار کارگردانی نیکول پائونه خبر از فیلمی متفاوت و موفق میدهد.‌

اوما تورمن و ساموئل ال جکسون در فیلم اتاق کشتار

اوما تورمن در اتاق کشتار چه میکند

پاتریس کاپولو (با بازی اما تورمن) در فیلم The Kill Room یک دلال آثار هنری است که اخیرا با مشکلات مالی زیادی روبرو شده است.‌ او با پیشنهادی غیرقانونی روبرو میشود، جایی که با فروش آثار هنری ارزان قیمت به برخی مشتریان به جریان پولشویی کمک کند. با توجه به سابقه شغلی او میتواند مقادیر زیادی از پول را در خرید و فروش آثار هنری جابجا کند بدون آنکه توجه دولت را جلب کرده باشد. این پیشنهاد را پاتریس میپذیرد و بخشی از مثلث تبهکاری میشود که در راس آن گوردون قرار دارد.

اگر تنها در کارنامه اوما تورمن، دو فیلم بیل را بکش و پالپ فیکشن هم قرار داشت، برای اثبات توانایی او کافی بود. از این نظر فیلم اتاق کشتار با حضور او میتواند روی بازیگری توانمند حساب کند و بخشی از راه موفقیت را از همین حالا رفته باشد.

ساموئل ال جکسون برگ برنده اتاق کشتار در گیشه

کارنامه پر و پیمان ساموئل ال جکسون خیال هر کارگردانی را راحت میکند، البته به شرطی که او بازی در فیلم را پذیرفته باشد. مجموعه جنگ ستارگان، پالپ فیکشن، کاپیتان مارول، سریال تهاجم مخفی تنها بخشی از کارنامه او هستند.

در فیلم اتاق کشتار بازی در نقش گوردون دیویس را به او سپرده اند. گوردون اغلب یک طرف قراردادهای آدمکشی است. این بار او به فکر افتاده تا از دالان هنر رد شود و با استفاده از آثار هنری ارزان قیمت یک مسیر مطمئن برای پولشویی تامین کند.

اتاق کشتار به خاطر حضور ساموئل ال جکسون هم که شده میتواند تا حد زیادی روی گیشه و جایگاهش در باکس آفیس حساب کند. بیشتر اوقات فیلمهای ساموئل ال جکسون در گیشه پر فروش بوده اند، بازیگری که جک فیوری دنیای مارول را همیشه بازی کرده، در جنگ ستارگان درخشیده است و در فیلمهایی مثل پالپ فیکشن برای خود نامی دست و پا کرده است.

از قلدری برای مرد عنکبوتی تا هنرمند اتاق کشتار

ریجی، آدمکش فیلم اتاق کشتار را اولین بار در فیلم مرد عنکبوتی دیده‌ایم؛ آدرس دقیق تر می شود راهروهای دبیرستانی که پیتر پارک با قلدری یکی از هم مدرسه ایهایش روبرو بود. درست به خاطر آورده اید، جو مگنیلو همان قلدر دبیرستان پیر پارکر است!

البته او در مسیر هنری اش پیشرفت شگرفی داشته و از دبیرستان پیترپارکر و نقش بزن بهادری به بازی در فیلمهایی مانند مجیک مایک، عدالت زک اشنایدر و سریالهای موفقی مانند True Blood رسیده است.

در فیلم The Kill Room او برای تبهکاری مانند گوردون کار میکند و در جریان پولشویی مسئول تولید آثار هنری ارزان قیمت میشود و ناخواسته مورد تحسین منتقدان قرار میگیرد.

فیلم‌های مرتبط با اتاق کشتار

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟