فیلم آزادکار Freelance 2023

آزادکار

Freelance 2023
5.4/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

‌در فیلم آزادکار (freelance) یک خبرنگار زن برای مصاحبه با دیکتاتور سنگدل یک کشور، مامور سابق ارتش را به عنوان محافظ استخدام می‌کند که جان سینا نقش او را بازی میکند. در جریان مصاحبه، کودتای نظامی شکل می‌گیرد و خبرنگار، محافظ و دیکتاتور مجبور می‌شوند به جنگل فرار کرده تا جان خود را نجات دهند.‌ این فیلم در ژانر اکشن و کمدی به کارگردانی پیر مورل (Pierre Morel) ساخته شده و در 5 آبان 1402 اکران شد. جان سینا، آلیسون بری و آلیس ایو از ستارگان فیلم آزادکار هستند.

فیلم آزادکار در یک نگاه‌

  • ژانر: اکشن و کمدی
  • کارگردان: پیر مورل
  • ستارگان: جان سینا، آلیسون بری و آلیس ایو
  • فیلمنامه: جیکوب لنتز
  • فیلم قبلی شاخص کارگردان:‌ ‌Taken(2008)‌
  • اسم فیلم در فضای وب فارسی: فریلنس، آزادکار، فیلم‌ Freelance
  • زمان اکران : 5 آبان 1402

فیلم آزادکار، تقابل مفرح وصله‌های ناجور

فیلم کمدی اکشن سینمایی آزادکار Freelance، محصول 2023 آمریکاست.‌پیر مورل، کارگردان فیلم «ربوده شده» Taken، آن را کارگردانی کرده و جیکوب لنتز در اولین تجربه‌، فیلمنامه‎ آن را نگاشته است. آزادکار قرار است در اواسط پاییز 1402 توسط کمپانی انشورنس مدیا به اکران عمومی برسد. جان سینا، آلیس ایو، آلیسون بری و کریستین اسلیتر در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

جان سینا در فیلم آزادکار

‌فیلم Freelance با حضور یک دیکتاتور، یک خبرنگار زن و یک بادیگارد

روزنامه نگار مستقلی به نام کلیر ولینگتون (با بازی آلیسون بری) قصد دارد با یک رئیس جمهور مستبد و خودکامه مصاحبه کند؛ ونگاس نام این دیکتاتور است که نقش او را خوان پابلو رابا بازی میکند. میسون پتیس (با بازی جان سینا) که سابق بر این عضو نیروهای ویژه بوده است با او همراه میشود تا در برابر خطرات احتمالی از این خبرنگار محافظت کند و نقش یک بادیگارد را داشته باشد. همه چیز ظاهرا پیش بینی شده به جز احتمال وقوع یک کودتا که از قضا اتفاق می افتد و مصاحبه اساسا به حاشیه میرود و خبرنگار، بادیگارد و دیکتاتور ماجرا مجبور میشوند به جنگل فرار کنند و برای بقا و حفظ جانشان تلاش کنند.

در تریلر فیلم Freelance بخشهایی از زندگی پتیس را به عنوان یک نیروی ویژه میبینیم و پیدا است که او مشتاق بازگشت به همان سبک زندگی و کاری است چرا که کار فعلی او به عنوان یک وکیل با روحیاتش سازگار نیست. او در ابتدای داستان هم او چندان علاقه ای به قبول وظیفه حفاظت از یک خبرنگار در جریان یک مصاحبه ندارد و پیشنهاد مالی ولینگتون او را مجاب میکند.

‌پیر مورل، کارگردان ژانر اکشن

پیر مورل Pierre Morel، کارگردان و تصویربردار فرانسوی است. او با فیلم اکشن و جنایی «مرز سیزده» District 13 در 2004، اولین تجربه‌ی کارگردانی فیلم بلند را رقم زد. مورل را بیشتر با فیلم مطرح اکشن «ربوده شده» Taken در 2008 با بازی لیام نیلسون می‌شناسیم. ربوده شده، با موفقیت عظیم تجاری، یکی از مشهورترین فیلم‌های ژانر اکشن در بین مخاطبان است.‌

عمده کارهای مورل، فیلم‌هایی هستند که جنبه‌های سرگرم‌کننده‌ی زیادی دارند. انتظار می‌رود آخرین فیلم او، آزادکار نیز رضایت مخاطبین عام را به خوبی فراهم کند. خصوصا این‌که چاشنی کمدی نیز به اکشن اضافه شده است.

در این فیلم، مورل جان سینا را برای نقش اول به عنوان بادی گارد خبرنگار برگزیده که کشتی‌گیر مطرح و حرفه‌ای امریکا است.‌

‌یک اکشن-کمدی تماشایی

حضور جان سینا نمایش در فیلم نمایشگر قدرت و آسیب پذیری به طور همزمان است، آلیسون بری قسمت زیادی از بار طنز را به دوش میکشد و حضور یک دیکتاتور از عرش به فرش افتاده یقینا موقعیتهای متضاد بکری را فراهم کرده است. همه اینها زیر نظر کارگردانی انجام شده که در فیلمهای گذشته اش مانند فیلم Taken نشان داده است که اکشن سینمایی را به خوبی میشناسد. این ترکیب در حداقلی ترین نتیجه ممکن فیلمی را تولید کرده است که به یک بار تماشا می ارزد و اوقات خوشی را برای مخاطب رقم خواهد زد.

‌‌فیلم آزادکار را چطور ببینیم؟

شما می‌توانید برای تماشای آنلاین اکشن کمدی جذاب « آزادکار» به رسانه پلانو مراجعه کنید. این VOD فیلم را به محض انتشار نسخه با کیفیت همراه با دوبله فارسی در اختیار شما قرار خواهد داد.

فیلم‌های مرتبط با آزادکار

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟