شیفت

The Shift 2023
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم شیفت (The Shift) در ژانر علمی تخیلی، محصول سال 2023 کشور آمریکاست و در 1 دسامبر 2023‌ (10 آذر 1402) اکران خواهد شد. این فیلم مستقل سینمای آمریکا توسط‌ بروک هیزلی نوشته و کارگردانی شده است. در این فیلم با کوین گارنر همراه می‌شویم، مردی که توسط نیرویی شیطانی به دنیایی موازی برده می‌شود و سعی می‌کند از دست نیروهای واقعیت جایگزین فرار کند. کوین می‌خواهد به جهان اصلی خود بازگشته و خود را به همسر دوست داشتنی‌اش برساند. برای تماشای آنلاین این فیلم علمی تخیلی با رسانه پلانو همراه باشید.

فیلم شیفت: زندگی‌ام را پس بده

فیلم شیفت در ژانر درام علمی تخیلی و در سینمای مستقل آمریکا تولید شده است.‌بروک هیزلی (Brock Heasley) کارگردان جوان این فیلم، پس از نویسندگی و کارگردانی دو فیلم کوتاه، ایده یکی از فیلم‌های خود با همین نام را برای تبدیل‌کردن به فیلم سینمایی و اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند خود انتخاب کرده است.

او در فیلم شیفت، ایده مرکزی فیلم کوتاه شیفت محصول 2017 را گسترش داده و جهان فیلم را پیچیده‌تر کرده است. در این فیلم نیل مک‌دونا (Neal McDonough) بازیگر باتجربه هالیوود در نقش مرد نیکوکار – نیروی شیطانی ظاهر شده است. کریستوفر پولاها شخصیت اصلی داستان کوین گارنر را بازی کرده است، شاون آستین (جبرییل)، رز رید(تینا)، الیزابت تابیش (مولی گارنر) و امیلی رز (تابیتا) بازی دیگر نقش‌ها را به عهده دارند.

فیلم شیفت 2023

دست شیطانی در روزگار یک مرد خوشبخت

کوین گارنر مرد خوشبختی است که به تازگی ازدواج کرده و رابطه گرم و عاشقانه‌ای با او دارد. روزی تصادفی رخ داده و کوین از هوش می‌رود. پس از به هوش آمدن مردی که خود را آقای نیکوکار می‌نامد به او می‌فهماند که کوین را به دنیایی موازی شیفت داده است، جایی که همه چیز متفاوت است. او نه تنها کوین، بلکه همسر او مولی را نیز شیفت داده و با یک مولی از دنیایی دیگر جایگزین کرده است.‌

نیروی شیطانی با این‌کار از تقلای انسان‌ها برای بازگشت به دنیای خویش و وسوسه کردن آن‌ها برای همراهی با خود لذت برده و به این وسیله هرج و مرج را در دنیاهای موازی به وجود می‌آورد. مرد نیکوکار به کوین پیشنهاد قدرت و پول می‌دهد ولی کوین موضوع را نپذیرفته و برای بازگشت به دنیا و واقعیت زندگی خود تلاش می‌کند.

او برای بازگشت به واقعیت خودش باید با مامورین واقعیت جایگزین مقابله و از دستشان فرار کند. آیا کوین می‌تواند در میان بی‌نهایت دنیای موازی، به دنیای خود برگردد و همسرش را نیز پیدا کند؟!

یک فیلم کوتاه مذهبی

بروک هیزلی در فیلم کوتاه شیفت که به عنوان اولین تجربه کارگردانی و نویسندگی در سال 2017 ساخت، این ایده علمی تخیلی را با نگاهی مذهبی ترکیب کرد و راه نجات و رهایی کوین گارنر را در توسل به خدا و دعا دربرابر نیروی شیطانی ترسیم کرد.

در فیلم کوتاه شیفت، مرد نیکوکار، شیطان نام دارد و رسما خود را به عنوان ابلیس معرفی کرده و تلاش می‌کند کوین را وسوسه نموده و در حلقه یاران خود درآورد.‌ کوین با اینکه هم از نظر خانوادگی با همسرش به مشکل برخورده است و هم از نطر کاری وضعیت مناسبی ندارد در نهایت پیشنهاد شیطان را نمی‌پذیرد چون در صورت پذیرفتن، دیگر این کوین، خود او نیست.‌

کوین فیلم کوتاه برای خود بودن و برای شخصیت فعلی‌اش ارزش قائل شده و ترجیح می‌دهد با شیطان با اسلحه دعا مقابله کند. ‌

گسترش داستان در فیلم بلند

هیزلی در فیلم کوتاه شیفت، پس از پاسخ رد دادن کوین به شیطان و شیفت شدن خود شیطان از آن دنیا، داستانش را به اتمام می‌رساند. در حالی که کوین راه سخت و شاید ناممکنی برای بازگشت به دنیای خود دارد.

کارگردان جوان فیلم با افزودن نیروهای خشن واقعیت جایگزین و مانور روی فرآیند سخت و دشوار بازگشت کوین، داستان خود را در قامت یک فیلم بلند دوخته است. باید منتظر اکران فیلم بود و دید که آیا بروک هیزلی توانسته مصالح کافی برای ساخت فیلم بلند از این فیلم کوتاه تهیه کند و آیا می‌تواند نگاه مذهبی خود را بدون گل‌درشتی و توی ذوق خوردن مخاطب، در فیلم بگنجاند یا نه؟!

فیلم The Shift را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

این فیلم علمی تخیلی و پیچیده پس از اکران برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار خواهد گرفت. پلانو سینمای خانگی شما است برای دسترسی به فیلمهای روز سینمای دنیا. طرفدار فیلمی مانند شیفت در ژانر علمی تخیلی باشید یا فیلمی متفاوت مانند قاتلان ماه کامل را در ژانری دیگر بپسندید، پلانو با افتخار میزبان شما است.

فیلم‌های مرتبط با شیفت

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟