فیلم اپیدمی‌‌ (The Epidemic) یک اثر سینمایی در ژانر تریلر و ترسناک است که داستان آن در پی سقوط یک شهاب‌سنگ به زمین و ایجاد یک بیماری مرموز روایت می‌شود، این برخورد موجب تبدیل شدن مردم به زامبی‌ها می‌شود. در این فضای پسا‌آخرالزمانی، گروهی از بازماندگان تلاش می‌کنند در برابر این شرایط ناگوار دوام بیاورند. این فیلم توسط نایجل هارتول و مانتون هاردینگ کارگردانی شده و با بازیگرانی چون اریک رابرتس، کریس اوون و فلیسا رز، قصه‌ی مبارزه برای بقا در برابر نیروهای ناشناخته را به تصویر می‌کشد. انتظار می‌رود این فیلم اول بهمن 31 ژانویه 2024 منتشر شود. پس از انتشار در پلانو تماشای آنلاین کنید.

فیلم اپیدمی‌؛ کابوس زامبی

این فیلم یک اثر سینمایی و درامی از وضعیت فاجعه‌بار پس از سقوط یک شهاب‌سنگ به زمین است، وضعیتی که ایجاد یک بیماری ناشناخته را تصویر می‌کند که مردم را به زامبی تبدیل می‌کند و گروهی از بازماندگان در تلاش برای بقا هستند.

کارگردانان: نایجل هارتول‌(Nigel Hartwell)‌و مانتون هاردینگ‌(Manton Harding)

نویسندگان: مانتون هاردینگ، نایجل هارتول و داکوتا هاوس‌(Dakota House)

بازیگران اصلی: اریک رابرتسEric Roberts، کریس اوونChris Owen، فلیسا رزFelissa Rose، کرت انگلKurt Angle، رابرت آلن موکسRobert Allen Mukes، آنتونی آکویلینوAnthony Aquilino، داکوتا هاوس، لری زرنرLarry Zerner، بری جی. گیلیسBarry J. Gillis، درک هردDerek Herd، لارن ویلیامز‌Lauren Williamsو دیگران.

1.‌اریک رابرتس‌(Eric Roberts):‌اریک رابرتس یک بازیگر با تجربه و مشهور است که در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی نقش‌آفرینی کرده است. او به خاطر توانایی‌های چشمگیر بازیگری‌اش شناخته شده و قادر به ایفای نقش‌های متنوعی است. در این فیلم، اریک رابرتس نقش رالف را بازی می‌کند.

2.‌کریس اوون‌(Chris Owen):‌کریس اوون یک بازیگر دیگر است که در این فیلم نقش جاش را ایفا می‌کند. او نیز در گذشته در آثار مختلف سینمایی و تلویزیونی حضور داشته و تجربه‌ای قابل توجه در این زمینه دارد.

3.‌فلیسا رز‌(Felissa Rose):‌فلیسا رز، که در نقش استفانی ظاهر می‌شود، یکی دیگر از بازیگران شناخته شده در این فیلم است. او نیز سابقه‌ای طولانی در بازیگری دارد و به خاطر نقش‌آفرینی‌های موفق خود در ژانرهای ترسناک و هیجان‌انگیز شناخته شده است.

فیلم در 31 ژانویه 2024 در ایالات متحده منتشر خواهد شد و محل تولید آن‌‌احتمالا بلوویل، انتاریو، کانادا است. شرکت‌های تولیدکننده این فیلم عبارتند از 4‌Winds Media،‌Gate Three Films‌و‌New Blood Entertainment.‌بودجه تخمینی فیلم 800,000 دلار است.

فیلم‌های مرتبط با اپیدمی

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟