فیلم سرزمین های مرزی (Borderlands) محصول سال 2024 آمریکا در ژانر اکشن، ماجراجویی و کمدی است مه تابستان 1403 (19 مرداد) توسط کمپانی لایونزگیت اکران خواهد شد. داستان این فیلم از مجموعه بازی رایانه‌ای به همین نام از شرکت Gearbox Software الهام گرفته شده و توسط ایلای راث کارگردانی شده است. در این فیلم، داستان تیمِ عجیب جستجو به رهبری لیلیث یک مجرم سابق را دنبال می‌کنیم که در سیاره متروکه پاندورا به دنبال دختر گمشده رهبر SOB می‌گردند. از ستارگان این فیلم میتوان به نامهایی مانند آریانا گرین بلات و کیت بلانشیت اشاره کرد. در فضای وب فارسی این فیلم به نام بوردرلندز هم شناخته میشود. پس از انتشار نسخه با کیفیت فیلم میتوانید از تماشای آنلاین آن در سایت پلانو لذت ببرید.

سرزمین های مرزی: در میان دنیای متروکه

فیلم سرزمین های مرزی (Borderlands) یکی از تولیدات سینمای آمریکا در ژانرهای علمی تخیلی، اکشن، فانتزی و کمدی است که در سال 2024 اکران خواهد شد. آراد پروداکشنز، گیرباکس سافتورز و 2K این فیلم را تهیه کرده‌اند و کمپانی لایونزگیت فیلمز پخش سراسری آن را آگوست 2024 انجام خواهد داد.

داستان این فیلم از شخصیت‌ها و داستان مجموعه بازی پرطرفدار بوردرلندز محصول گیرباکس سافتورز و 2K الهام گرفته شده است. ایلای راث و جو کرومبی فیلمنامه فیلم را به رشته تحریر درآورده‌اند.

ایلای راث‌ Eli Roth کارگردان و نویسنده فیلمنامه آمریکایی که بیشتر با ساخت فیلم‌هایی از ژانر وحشت و اسلشر شناخته شده است، فیلم را کارگردانی کرده است.

در این فیلم مجموعه‌ای از بازیگران باتجربه و موفق سینما در نقش‌های اصلی حاضر شده‌اند و این نوید یک فیلم جذاب و سرگرم‌کننده درجه یک را می‌دهد.

کیت بلانشت Cate Blanchett‌ در نقش لیلیث رهبر گروه عجیب جستجوگر حضور دارد. کوین هارت (رولند)، جک بلک (صداپیشه کلپ ترپ)، جمی لی کرتیس (دکتر پاتریشیا تنیس)، آریانا گرین بلت (تینی تینا)، فلورین مونتینو (کریگ)، ادگار رامیرز (اتلس) و جاوینا کاوانکار (فرمانده ناکس) دیگر بازیگران فیلم هستند.

یک جستجوی طولانی

لیلیث، یک قانون شکن بدنام با گذشته ای مرموز، با اکراه به سیاره خود پاندورا باز می گردد تا دختر گم شده اتلس رهبر قدرتمند شرکت شیطانی را پیدا کند.‌

لیلیث یک تیم عجیب تشکیل می‌دهد: رولند، یک مزدور نخبه سابق، که اکنون ناامید و افسرده است. تینی تینا ، یک نوجوان تخریب گر وحشی. کریگ ، محافظ عضلانی تینا، که از صحبت کردن خوشش نمی‌آید. تانیس ، دانشمندی که عقل درست و حسابی ندارد و کلپ ترپ، یک ربات عاقل.

این قهرمانان عجیب باید با هیولاهای بیگانه و راهزنان خطرناک مبارزه کنند تا دختر گمشده اتلس را پیدا کنند و از آن محافظت کنند. این دختر کسی است که ممکن است کلید قدرت غیرقابل تصوری را در دست داشته باشد. چیزی که سرنوشت دنیا را تغییر خواهد داد.

مجموعه بازی دیوانه وار در دنیایی متروک

در سال 2009 کمپانی‌های 2K Australia و Telltale Games با همکاری Gearbox Software یک بازی اکشن نقش آفرینی با تیراندازی اول شخص خاص و عجیب را به دنیای بازی‌های رایانه‌ای معرفی کردند.

داستان این بازی در سیاره‌ای متروک و ناشناخته به نام پاندورا رخ می‌داد و بازیکنان می‌توانستند چند شخصیت گروه عجیب و متناقض تیم را برای بازی انتخاب کنند.‌

این سیاره عجیب و غنی از مواد معدنی توسط کمپانی‌های بزرگ برای استخراج انتخاب شد ولی گونه‌های خاصی که روی سیاره زندگی می‌کردند بسیار خطرناک بوده و شرکت‌ها ترجیح دادند سیاره را مخروبه رها کنند.

البته وسوسه پیدا کردن خزانه‌های اسطوره‌ای پاندورا باعث شد که عده‌ای جایزه‌ بگیر و گنج‌یاب به این سیاره هجوم آورند.‌

گیمرها در این بازی که ترکیبی از نقش آفرینی دنیای باز و اکشن اول شخص بود، اعضای یکی از این تیم‌ها را کنترل می‌کردند.

موفقیت این عنوان باعث شد که تا سال 2019، سه عنوان دیگر از بازی و یک اسپین آف گرافیکی ماجراجویی از مجمعه بوردرلندز ساخته شود.

سرزمین های مرزی؛ داستانی که باید به فیلم تبدیل می‌شد

دنیای داستان بوردرلندز آنقدر جذابیت بصری و مواد خام برای تبدیل شدن به فیلم سینمایی داشت که کمپانی لاینوزگیت از سال 2015 برای ساخت فیلم دست به کار شد. لی ونل، یکی از خالقان مجموعه فیلم اره اولین کاندیدای کارگردانی فیلم بود ولی پروژه با حضور او به نتیجه نرسید.

ایلای راث در سال 2020 به پروژه فیلم سرزمین‌های مرزی اضافه شد. راث با کارگردانی فیلم‌های اسلشر و ترسناکی نظیر خوابگاه یک و دو Hostel در سالهای 2006 و 2007، تب کلبه (کلبه وحشت) Cabin Fever 2002 و بازسازی آن در 2016 و آرزوی مرگ Death Wish 2006 نشان داده بود که توانایی زیادی در سرگرم کردن همراه با ترساندن مخاطب دارد.

لایونزگیت که حساب زیادی روی فیلم بازکرده است برای تیم بازیگری فیلم به سراغ بازیگران باتجربه و نامداری نظیر کیت بلانشت، جک بلک ، کوین هارت و جمی لی کرتیس رفت و با کمک بازیگران مکمل دیگر، ترکیب عجیب تیم جستجوی پاندورا را تکمیل کرد.‌

تیم تولید فیلم سعی دارند با معجونی از طنز، اکشن و حادثه، معجون جذابی برای تابستان علاقه‌مندان به سینما بسازند.

فیلم Borderlands را چطور ببینیم؟

این فیلم علمی تخیلی و فانتزی اکشن را پس از اکران برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار خواهد گرفت.

فیلم‌های مرتبط با سرزمین های مرزی

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟