‌فیلم سونیک خارپشت 3 (Sonic the Hedgehog 3) محصول آمریکا در 2024 و در ژانر اکشن، ماجراجویی و کمدی است که جف فاولر آن را کارگردانی کرده است. این فیلم تلفیقی از انیمیشن سه بعدی و تصاویر واقعی است. سونیک خارپشت 3، ماجراهای سونیک و دوستانش، ناکلز و تیلز در برابر دشمنان است که برای رده‌های سنی کودک و بزرگسال جذابیت دارد. شرکت پارامونت پیکچرز قرار است آن را در 20 دسامبر 2024، 30 آذر 1403 منتشر کند. پلانو، سونیک 3 را به محض انتشار، با کیفیت بالا و دوبله فارسی برای تماشای آنلاین در اختیارتان قرار خواهد داد.

سونیک خارپشت 3: وقتی سونیک و ناکلز متحد می‌شوند

سونیک خارپشت 3 (Sonic the Hedgehog 3) فیلم سینمایی محصول آمریکا در ژانر اکشن، ماجراجویی و کمدی است که قرار است در 2024 به اکران برسد. کارگردان آن جف فاولر است و تیم نویسندگی پت کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون، فیلمنامه‌ی آن را نگاشته‌اند. این فیلم بر اساس یک مجموعه از بازی‌های کامپیوتری به نام سونیک که تولید کننده‌ی ان شرکت سگا بود ساخته شده است. سبک سونیک سه همچون دو دنباله‌ی قبلیش، تلفیقی از انیمیشن سه بعدی کامپیوتری و تصاویر واقعی است. این اثر قرار است توسط شرکت پارامونت Paramount Pictures در 20 دسامبر 2024، 30 آذر 1403 در ایالات متحده به اکران عمومی برسد.

ادریس آلبا (صداپیشه ناکلز)، بن شوارتز (صداپیشه سونیک)، جیمز ماردسن (تام واچوفسکی)، کالین اوشنسی (صداپیشه تیلز) و الیویا برودی (دختر کوچولو) هنرپیشگانی هستند که در سونیک 3 به ایفای نقش می‌پردازند.

شخصیت‌های سونیک و بازیگران آنها

سونیک خارپشت، نام قهرمان اصلی در مجموعه بازی‌های ویدیویی و تعداد زیادی مشتقات انیمیشنی است. او یک جوجه تیغی آبی رنگ بسیار سریع است. تقریبا هیچ موجودی وجود ندارد که بتواند سریع‌تر از او حرکت کند. سونیک یک شخصیت خیالی محبوب در صنعت سرگرمی محسوب می‌شود. در سری فیلم‌های سونیک، بن شوارتز کمدین و هنرپیشه امریکایی، صداپیشگی آن را بر عهده دارد.

شخصیت دیگری که در قسمت 2 اضافه شده و در سونیک 3 حضور برجسته‌تری دارد، ناکلز است. او یک شبه مورچه خوار پوزه کوتاه انسان‌نمای قرمز رنگ و بهترین دوست سونیک است که زمانی رقیب او بود. او بداخلاق، پرخاشگر، مصمم، قدرتمند و با پشتکار است. بعضی اوقات هم حرکات ساده لوحانه از او سر می‌زند اما در موقع لزوم، تصمیمات شرافتمندانه می‌گیرد. ادریس آلبا صدا پیشه‌ی ناکلز است. آلبا هنرپیشه رنگین پوست با اصالت بریتانیایی در هالیوود است. او برای بازی در فیلم «هیولاهای بدون مرز» Beasts Without Borders از نتفلیکس، نامزد دریافت جایزه بفتا شد.‌

تیلز، روباه زرد دو دم و نابغه مکانیک و خلبان هواپیما و دوست سونیک است. دوبلور آن، کالین اوشنسی، صداپیشه آمریکایی است که در بیشتر فرانشیزهای سونیک حضور دارد.

جیمز مارسدن James Marsden و تیکا سامپتر Tika Sumpter، همچون دو قسمت قبل سونیک، هنرپیشگان بخش لایو اکشن فیلم هستند که در نقش زوج تام و مدی واچوفسکی به ایفای نقش می‌پردازند.

مراحل ساخت

در فوریه 2022، زمانی که سونیک 2 در دست تولید بود، اعلام شد با حضور بیشتر عوامل دنباله‌های قبلی، پروژه سونیک 3 نیز قرار است آغاز شود. شخصیت ناکلز که در سونیک 2 محبوب شد در این سری نیز حضور دارد. کمپانی ‌های ژاپنی سگا سامی Sega Sammy Group و مارزا انیمیشن پلنت Marza Animation Planet به همراه شرکت‌های آمریکایی اوریجینال فیلم و استودیوی بلور Blur در تولید آن با یکدیگر همکاری کردند.

در ابتدا قرار بود جیم کری در سونیک 3 حضور داشته باشد و خود او نیز ابراز تمایل کرده بود. اما پس از نام بازیگران و عدم حضور نام جیم کری، مشخص شد به دلایل شخصی جیم کری در این قسمت نیست و حتی احتمالا خود را از بازیگری بازنشسته کند. به همین خاطر، شخصیت دکتر روبوتنیک دیوانه، دشمن سرسخت سونیک، کلا از فیلم حذف شد. فیلمبرداری در اواخر تابستان 2023 در لندن آغاز شد و اکنون در مرحله تدوین به سر می‌برد. کارگردان سونیک 3 نیز همچون دو قسمت قبلی جف فاولر است. او برای فیلم کوتاه «شکست موش صحرایی» Gopher Broke تولید 2004، نامزد دریافت جایزه اسکار شد.‌

فیلم سینمایی Sonic The Hedgehog 3 را چگونه آنلاین تماشا کنیم؟

شما می‌توانید برای تماشای آنلاین فیلم سینمایی کمدی و ماجراجویی «سونیک خارپشت» به رسانه پلانو مراجعه کنید. این VOD فیلم را با کیفیت HD‌ و دوبله فارسی در اختیار شما قرار خواهد داد تا با ماجراهای چهره‌ی محبوب سینما و بازی‌های کامپیوتری، سونیک همراه شوید.

فیلم‌های مرتبط با سونیک خارپشت 3

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟