فیلم افق: حماسه آمریکایی- فصل 2 Horizon: An American Saga - Chapter 2 2024

افق: حماسه آمریکایی- فصل 2

Horizon: An American Saga - Chapter 2 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم‌ افق: حماسه آمریکایی- فصل2 (Horizon: An American Saga - Chapter 2‌) حماسی، وسترن و تاریخی. محصول سال 2024 کمپانی آمریکایی برادران وارنر است. تاریخ پخش سراسری افق فصل دوم در تاریخ 26 مرداد 1403 است. این فیلم ادامه فیلم افق: حماسه آمریکایی است که کمتر از دوماه زودتر، به نمایش درآمد. کوین کاستنر کارگردان و بازیگر باسابقه و برنده جایزه اسکار، این فیلم را به عنوان یکی از آرزوهای طولانی خود، آماده ساخت کرد. او قصد داردقصد دارد دو بخش دیگر نیز در آینده به این مجموعه اضافه کند. دو قسمت اول مجموعه افق سعی دارد وقایع و اتفاقات کشور آمریکا پیش و پس از جنگ‌های داخلی، تسخیر مرزهای غربی و رابطه بومیان و سفیدپوستان را به صورت داستانی روایت کند. برای تماشای این فیلم وسترن حماسی با رسانه پلانو همراه باشید.

‌افق: حماسه آمریکایی – فصل دوم : چگونه ما شدیم

فیلم افق: حماسه آمریکایی- فصل2 اثری آمریکایی محصول سال 2024 با ژانر حماسی، تاریخی و وسترن است که توسط کمپانی‌های نیولاین سینما و تریتوری پیکچرز تولید شد. کمپانی برادران وارنر این فیلم را در فاصله کمتر از دو ماه از فصل اول و در مرداد 1403 در آمریکا به اکران درخواهد آورد.

فیلم افق: حماسه آمریکایی- فصل2 ادامه داستان حماسی و وسترن فیلم افق حماسه آمریکایی است که آن‌هم محصول 2024 است. ساخت این فیلم آرزوی سی ساله کوین کاستنر Kevin Costner، بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و نویسنده آمریکایی است. او این فیلم و فصل اول را تهیه و کارگردانی کرده است و در نظر دارد، این مجموعه را در دو فیلم دیگر یعنی فصل سه و چهار ادامه دهد.

این فیلم پنجمین تجربه کارگردانی و اولین تجربه فیلمنامه‌نویسی کاستنر است. او در نوشتن فیلمنامه این فیلم از جان بیرد Jon Baird کمک گرفت. بیرد تاکنون تجربه خاصی در سینما نداشته و فقط در سریال National Parks به عنوان تهیه کننده اجرایی با کاستنر همکاری کرد.

کوین کاستنر بازی در نقش شخصیت اصلی فیلم را نیز بر عهده دارد. در این فیلم شلوغ، نزدیک به 170 شخصیت حضور دارند و افرادی نظیر سم وورثینگتون، سینا میلر، کاتلین کینلن، ویل پاتن، جیوانی ریبیسی، ایزابل فارمن و تام پین بخشی از بازیگران این فیلم هستند.

یک سرگذشت پرفراز و نشیب

کوین کاستنر به عنوان یکی از علاقه‌مندان به تاریخ آمریکا از سال 1988 تولید فیلمی با نام افق درباره تاریخ معاصر آمریکا را در سر داشت ولی او در آن دوران بازیگر تقریبا تازه‌کاری محسوب می‌شد که به تازگی با بازی در فیلم دست نیافتنی‌ها The Untouchables‌ برایان دی‌پالما به شهرت رسیده بود و تهیه‌کننده‌ای حاضر به همکاری با او در این پروژه بلندپروازانه نبود.

کاستنر در سال 1990 اولین فیلمش را با نام با گرگ‌ها می‌رقصد Dances with Wolves ساخت. این فیلم 20 میلیون دلاری، نزدیک به 450 میلیون دلار فروش کرد و هفت جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را برای او به ارمغان آورد.‌

افق سال‌ها در کشوی میز دفتر کار کاستنر بود تا اینکه بعد از کارگردانی فیلم وسترن دیگری در سال 2003 یعنی چراگاه آزاد Open Range، دوباره به جریان افتاد و کمپانی والت دیزنی هم توافقاتی برای تهیه فیلم انجام داد. البته این موضوع هیچ وقت جدی نشد.

بالاخره در سال 2022 کاستنر پروژه قدیمی خود را با سرمایه شخصی آغاز و شروع به انتخاب بازیگران کرد. پس از مدتی نیولاین سینما و برادران وارنر نیز به جمع تهیه‌کنندگان فیلم اضافه شدند.

این فیلمساز به افق: حماسه آمریکایی به عنوان یک مجموعه چهار فیلمی نگاه می‌کند. قرار بود قسمت اول پاییز 2023 به نمایش درآید که نمایشش به تعویق افتاد و هر دو بخش برای اکران در تابستان سال بعد برنامه ریزی شدند. قسمت‌های سوم و چهارم به دلیل اعتصابات سراسری در هالیوود، فعلا به تاخیر افتاده و تاریخ مشخصی برای شروع کار آن‌ها اعلام نشده است.

آخرین سوار وسترن

کوین کاستنر از معدود بازیگران و کارگردانان حال حاضر هالیوود است که نسبت به ژانر حالا دیگر پیر و خمیده وسترن علاقه خاصی داشته و سعی کرده است دنیای غرب وحشی را در سال‌های اخیر بازسازی کند.

او تا پیش از این سه فیلم وسترن ملی گرایانه Dances with Wolves 1990 با گرگ‌ها می‌رقصد، اکشن پس از فاجعه و ملی گرایانه پستچی The Postman 1997، و وسترن چراگاه آزاد Open Range 2003 را ساخته است.‌‌

آخرین و مهمترین کار هنری او نیز بازی در سریال یلو استون Yellowstone، یک وسترن مدرن )سال 2018 تا 2023) است. این سریال که توسط تیلور شریدان Taylor Sheridan نویسنده و کارگردان با اساتعداد و صاحب سبک آمریکایی خلق شده است، داستان یک مزرعه‌دار بزرگ آمریکایی به نام جان داتن را روایت می‌کند که تمام هم و غمش حفظ مزرعه و مرتع بزرگ خانوادگی و پیروی از سنت‌ها است.‌

نکته جالب اینجاست که فصل آخر این مجموعه به دلیل درگیری کساتنر در تولید فیلم افق، ناتمام مانده و مشخص نیست که تولیدش ادامه خواهد یافت یا خیر؟!

فیلم‌ Horizon: An American Saga - Chapter 2‌ را چطور ببینیم؟

این فیلم حماسی وسترن و تاریخی پس از اکران برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار خواهد گرفت. پلانو رسانه اختصاصی شما است برای دسترسی به فیلمهای روز سینمای جهان. همراه با پلانو نبض اخبار سینمای روز جهان در دستان شما است. با پلانو از تماشای آنلاین فیلمهای روز سینمای جهان لذت ببرید.

فیلم‌های مرتبط با افق: حماسه آمریکایی- فصل 2

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟