بازگشت تاندرمن ها

The Thundermans Return 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم بازگشت تاندرمن‌ها (The Thundermans Return) در ژانر اکشن، کمدی و جنایی محصول شرکت نیکلودئون آمریکا در 2024 به کارگردانی ترور کیرشنر است. داستان فیلم حول خانواده‌ی ابرقهرمان تاندرمن می‌گردد. پدر، مادر و 5 فرزند هر کدام توانایی‌های ابرانسانی دارند و قرار است آن را در مبارزه با ابرشروران به‌کار گیرند. قرار است این فیلم در 2024 در شبکه پارامونت پلاس به نمایش گذاشته شود. پلانو آن را به محض انتشار برای تماشای آنلاین فراهم خواهد کرد.

‌بازگشت تاندرمن‌ها: خانواده ابرقهرمان علیه شروران

فیلم سینمایی «بازگشت تاندرمن‌ها» The Thundermans Return محصول کشور آمریکا در 2024 است. این اثر در ژانر اکشن کمدی و جنایی قرار دارد و در حیطه زیرژانر ابرقهرمانی قرار می‌گیرد. ترور کیرشنر Trevor Kirschner آن را کارگردانی کرده و شون ویلیام کانینگهام، مارک دورکین و جد اسپینگارن آن را نگاشته‌اند. این فیلم بر اساس سریالی کمدی از شرکت نیکلودئون Nickelodeon با عنوان «تاندرمن‌ها» ساخته شده است. شرکت نیکلودئون، امتیاز ساخت این فیلم را هم داراست و در کنار آسامنس Awesomeness Films تولید آن را بر عهده دارد. قرار است شبکه نمایش خانگی پارامونت پلاس Paramount + در 2024 آن را به نمایش بگذارد.

کایرا کوسارین (فیبی)، جک گریفو (مکس)، ادیسون ریک (نورا)، دیگو ولازکوئز (بیلی)، مایا لی کلارک (کلوئی)، آدری ویتبی (چری)، رزا بلسی (بارب) و کریس تالمن (هنک) از بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

تاندرمن‌ها دوباره نیروهایشان را به‌کار می‌گیرند

داستان فیلم حول خانواده‌‌ی تاندرمن می‌گردد. اعضای خانواده هر کدام دارای قدرت‌های فرا انسانی هستند و در شهر خیالی هیدن زندگی می‌کنند. فیبی و برادر دوقلویش مکس، از قدرت‌هایشان لذت می‌برند و دوست دارند آن را به‌کار گیرند. فرزندان دیگر، بیلی و نورا، ترجیح می‌دهند دبیرستانی‌های بی‌دردسر باقی بمانند. پدر و مادر، هنک و بارب نیز می‌خواهند زندگی عادی و با آرامشی داشته باشند و از توانایی‌های فوق‌العاده خود استفاده نکنند. اما دیری نمی‌پاید که آنها در برابر شروران قرار می‌گیرند و باید تصمیم بگیرند در برابر بدی‌ها قد علم کنند یا خیر.

یک فیلم ابرقهرمانی جذاب بر اساس سریال کمدی پر طرفدار

تاندرمن‌ها سریالی تلویزیونی از شرکت نیکلودئون به نویسندگی جد اسپینگارن است که در 2013 از شبکه نیکلودئون روی آنتن رفت و پخش آن تا 2018 ادامه داشت. از همان سالی که سریال پایان یافت، زمزمه‌ی ساخت فیلم آن شنیده می‌شد تا اوایل 2023 به شکل رسمی اعلام شد که چنین فیلمی با اکثر هنرپیشگان و عوامل سریال در دست ساخت است‌ و قرار است در شبکه پارامونت پلاس پخش شود.

مضمون تاندرمن‌ها، ما را به یاد انیمیشن پر طرفدار «شگفت‌انگیزان» The Incredibles می‌اندازد: خانواده‌ای که اعضای آن هر کدام توانایی‌های فرا انسانی منحصر به فردی دارند و در اتحاد با یکدیگر می‌توانند قهرمانانه در برابر شروران بایستند. حتی ابرشرور‌ها در سریال، ماهیتی نزدیک به بدمن‌های شگفت‌انگیزان دارند. اگر طرفدار این انیمیشن محبوب هستید، احتمالا از لایو اکشن مشابه آن حسابی لذت خواهید برد.‌

اعضای خانواده تاندرمن و هنرپیشگان آن‌ها

هنک و بارب، پدر و مادر پنج فرزند هستند. دوقلوهای فیبی و مکس بزرگترینند و پس از آن، بیلی، نورا و کلوئی دیگر فرزندان خانواده‌اند.

نقش فیبی را کایرا کوسارین Kira Kosarin ایفا می‌کند. او به همراه جک گریفو از مدیران تولید این فیلم نیز محسوب می‌شود. فیبی، یک دانش‌آموز بسیار مسئولیت‌پذیر و دقیق است. او با نفسش می‌تواند هم منجمد کند و هم بسوزاند. توانایی دیگرش، پیش‌آگاهی از خطر است و قبل از آنکه حادثه‌ای اتفاق افتد می‌تواند هشدار دهد.

مکس تاندرمن، با بازی جک گریفو Jack Griffo دوقلوی فیبی است. او و فیبی توانایی‌های مشترک دارند. مکس بارقه‌هایی از ابرشرورشدن در وجودش داراست اما نیمه تارکیش را کنترل کرده و از قدرتش برای برقراری عدالت استفاده می‌کند.

نقش پدر خانواده، هنک را کریس تالمن Chris Tallman ایفا می‌کند. او و همسرش بارب، با بازی رزا بلاسی Rosa Blasi ترجیح می‌دهند زندگی شخصی امن خود را رها نکنند اما وقایع غیر منتظره مانع می‌شود. هنک، قدرت عضلاتی فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند پرواز کند. بارب نیز رعد و برق و الکتریسیته را به کنترل خود درمی‌آورد.

نورا با بازی ادیسون ریکه Addison Riecke سومین فرزند خانواده است که می‌تواند از چشمانش اشعه لیزر ساطع کند. او معمولا در کنار بیلی (دیگو ولازکوئز Diego Velazquez) که بعد از دوقلوها به دنیا آمده دیده می‌شود. بیلی سرعت عجیبی دارد و گاهی نیزحرکات احمقانه از او سر می‌زند.‌

آخرین فرزند خانواده، کلوئی دختربچه خردسال است. نقش او را مایا لی کلارک Maya Le Clark بازی می‌کند. او می‌تواند آدم‌ها را در حباب حبس کند و نامرئی شود.

برای تماشای آنلاین The Thundermans Returnپلانو یک انتخاب خوب

شما می‌توانید برای تماشای آنلاین فیلم کمدی ابرقهرمانی «بازگشت تاندرمن‌ها» به رسانه پلانو فیلم مراجعه کنید. این VOD فیلم را به محض انتشار با کیفیت HD‌ و دوبله فارسی برایتان فراهم خواهد کرد تا به تماشای مبارزه مهیج بین قدرت‌های خیر و شر بنشینید.

فیلم‌های مرتبط با بازگشت تاندرمن ها

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟