فیلم جنایی و تریلر تحریک کنندگان The Instigators محصول سال 2024 سینمای آمریکا و از تولیدات اپل اورجینال فیلمز است که در اپل تی‌وی پلاس به نمایش درخواهد آمد. داگ لیمان کارگردان فیلم‌های هویت بورن و آقا و خانم اسمیت، این فیلم را با هنرمندی مت دیمون و کیسی افلک کارگردانی خواهد کرد. دیمون و افلک دو سارق حرفه‌ای هستند که پس از ناموفق بودن آخرین سرقتشان، مجبورند برای فرار از چنگال قانون و دشمنان، از روان‌شناسشان برای فرار و مخفی شدن استفاده کنند. برای تماشای این فیلم هیجان‌انگیز جنایی با رسانه پلانو همراه باشید و از تماشای آنلاین آن لذت ببرید.

‌تحریک کنندگان: گزارش یک سرقت ناکام

فیلم سینمایی تحریک کنندگان‌ اثری در ژانر جنایی و تریلر تولید شرکت‌ آمریکایی فیلمسازی اپل اورجینال فیلمز در سال 2024 است. این فیلم برای پخش در شبکه تلویزیونی اپل تی وی پلاس تهیه شده است.

مت دیمون Matt Damon و بن افلک Ben Affleck ، دو تن از فیلمسازان و بازیگران شناخته شده آمریکایی، فیلم تحریک کنندگان را بر اساس فیلمنامه‌ای از کیسی افلک Casey Affleck و چاک مک‌لین Chuck Maclean تولید خواهد کرد.

‌این فیلمنامه داستان دو سارق را تعریف می‌کنند که نقشه سرقت بزرگشان شکست می‌خورند و مجبورند در یک ماجرای تعقیب و گریز خود را نجات دهند. در این مسیر روان‌شناس یکی از آن‌ها تبدیل به کلید نجات می‌شود.

کارگردان تحریک کنندگان، داگ لیمان Doug Liman کارگردان شناخته شده هالیوودی و سازنده فیلم‌های موفقی نظیر آقا و خانم اسمیت 2005، بازی منصفانه 2010 و لبه فردا 2014 است.

در این فیلم نقش دو شخصیت اصلی را مت دیمون و کیسی افلک بازی خواهند کرد. این دو سارق ناموفق برای فرار مجبورند روان‌شناس خود با بازی هونگ چاو Hong Chau را وارد بازی خطرناک خود کنند.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به ران پرلمن، پل والتر هاوسر، مایکل اشتولبارگ، آلفرد مولینا و وینگ رمس اشاره کرد.

در انتظار فیلمی پرهیجان و پرکشش

کیسی افلک بازیگر برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد در سال 2017 و برادر بن افلک بازیگر باتجربه آمریکایی در چهارمین تجربه فیلمنامه‌نویسی خود موضوعی جنایی در زیرژانر سرقت را انتخاب کرده‌است. فیلمنامه‌های قبلی او آثاری درام بوده و تحریک کنندگان تجربه جدیدی برای او به شمار می‌آید. او در نوشتن فیلمنامه از چاک مک‌لین جوان بهره برده است که به تازگی سریال جنایی و تریلر شهری روی تپه‌ City on a Hill را برای شبکه شوتایم خلق کرده بود.

کیسی افلک و مت دیمون به عنوان زوج بازیگر پیش از این در سال 2002 در جری Gerry،فیلمی به کارگردانی گاس ون سنت و با فیلمنامه‌ای از افلک همبازی بودند. این زوج در فیلم یازده یار اوشن نیز تجربه بازی مشترک در فیلمی سرقتی داشتند با این تفاوت که حال و هوای آن فیلم بسیار بانمک و نزدیک به کمدی بود.

هیجان و اکشن استاندارد در فیلم‌

برای کارگردانی این فیلم داگ لیمان برگزیده شد. لیمان از کارگردانان آمریکایی هالیوود است که به ساخت فیلم‌های اکشن، تریلر و هیجان‌انگیز خوش‌ساخت و استاندارد مشهور است.

‌این کارگردان و تهیه کننده نیویورکی 58 ساله از سال 1994 و فیلم کمدی سیاه وارد شدن Getting In کار حرفه‌ای خود را آغاز کرد. او اولین فیلم از مجموعه فیلم اکشن پرطرفدار جیسون بورن با نام هویت بورن The Bourne Identity را در سال 2002 و آقا و خانم اسمیت Mr. & Mrs. Smith را با حضور زوج رویایی آن‌سال‌ها یعنی بردپیت و آنجلینا جولی در سال 2005 ساخت. این دو فیلم از جمله فیلم‌های پرتماشاگر در دهه اول قرن بیست و یکم بودند.

لیمان در مجموع کارگردان پرکاری محسوب نشده و در بازه 2005 تا 2023 تنها هفت عنوان فیلم سینمایی کارگردانی کرد. او در فیلم‌هایش سطح استانداردی از هیجان و تریلر را ایجاد کرده و بیننده می‌تواند به سرگرم شدن در مقابل فیلم‌هایش اطمینان داشته باشد.

آخرین فیلم‌های لیمان در بحبوحه همه ‌گیری کرونا در سال 2021 ساخته و اکران شدند. فیلم کم هزینه قرنطینه Lockdown و فیلم پرهزینه علمی تخیلی آشوب مدام Chaos Walking‌ دو شکست مطلق برای او بودند.‌

فیلم بدشانس آشوب مدام که با بودجه بیش از 100 میلیون دلاری ساخته شده بود، در اوایل کرونا چند بار اکران شد و نمایشش متوقف شد تا اینکه نهایتا وارد شبکه ویدیویی شد و کلا 21 میلیون دلار فروش کرد. البته کیفیت بد فیلم هم در این فروش ضعیف تاثیر داشت و در نهایت به یکی از ضعیف‌ترین آثار کارنامه لیمان تبدیل شد.‌

لیمان در حال حاضر علاوه بر این فیلم، 5 فیلم دیگر را در مراحل تولید دارد که در سال‌های آینده به نمایش درخواهد آمد. باید دید این فیلم‌ها آغاز دوره جدیدی از موفقیت در زندگی هنری لیمان هستند یا او را برای مدتها از مسیر فیلمسازی دور خواهند کرد؟

فیلم‌ The Instigators را چطور آنلاین تماشا کنم؟

فیلم سینمایی نفس‌گیر و جنایی تحریک کنندگان پس از اکران برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به این ژانر با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در رسانه VOD پلانو در دسترس قرار دارد.

فیلم‌های مرتبط با آشوبگران

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟