فیلم عضله (Muscle) در ژانر اکشن و کمدی محصول کشور آمریکا در 2024، با حضور وین دیزل و کارگردانی گری گری Gary Gray است. گری گری و وین دیزل در فیلم‌های تجاری موفقی چون «سریع و خشن» و «یک مرد تنها پیش از این با یکدیگر همکاری کرده بودند. کمپانی SFX سازنده فیلم است. رجینالد هادلین و بایرون فیلیپس، در کنار وین دیزل و سامانتا وینسنت از کمپانی وان ریس، تهیه‌کنندگان فیلم هستند. این اثر سینمایی هنوز در مرحله پیش تولید قرار دارد و تاریخ اکران آن مشخص نشده است. پلانو، به محض انتشار فیلم، تماشای آنلاین «عضله» را برای شما با کیفیت HD‌ و دوبله فارسی فراهم خواهد کرد.

‌فیلم عضله: یک اکشن کمدی مهیج با حضور وین دیزل

فیلم «عضله» در ژانر اکشن کمدی، محصول ایالات متحده است که هنوز در مرحله پیش ساخت قرار دارد و قرار است 2024 به اکران عمومی برسد. کارگردانی آن را گری گری Gary Gray بر عهده دارد و تیم نویسندگان، وزلی ژرمین جانسون، مالکولم اسپلمن و جان سوئتنام فیلمنامه‌اش را نگاشته‌اند. استودیوهای فنیکس Fenix Studios، وان ریس One Race Films و STX کمپانی‌های سازنده «عضله» هستند.‌

فعلا وین دیزل و الیویا دی به عنوان هنرپیشه در این فیلم تثبیت شده‌اند.

وین دیزل، یک قهرمان محبوب

مارک سینکلر Mark Sinclair با نام هنری وین دیزل Vin Diesel به عنوان نقش اول فیلم عضله بازی می‌کند. او یک هنرپیشه پولساز است و اکثر کارهای او اکشن‌های تجاری موفق محسوب می‌شوند. نقش کلیدی و مشهور او که موجب شد به شهرت جهانی دست یابد، بازی او در فرانشیز «سریع و خشن» بود. فیلم‌های «تریپل ایکس» و «سرگذشت ریدیک» از دیگر آثار مهم او محسوب می‌شوند.

ترکیب برنده‌ی گری گری و وین دیزل نویدبخش آن است که «عضله» نیز از لحاظ تجاری با موفقیت همراه شود. او در اکثر فیلم‌هایش، نقش قهرمانی را ایفا می‌کند که به مصاف شر می‌رود. مردی جدی و مصمم که فیزیک بدنی ورزیده‌اش به شکلی‌ست که انگار برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های اکشن و پر آتش و گلوله ساخته شده است.‌

هنوز چیزی از داستان فیلم «عضله» افشا نشده و نقش وین دیزل هنوز مشخص نیست.‌

گری گری، کارگردان «عضله»

اف گری گری F. Gary Gray کارگردان رنگین پوست موفق هالیوود، کارگردانی و مدیر تولیدی «عضله» را برعهده دارد. او از سال 1988 وارد صنعت سینما ششد و فیلم‌های مطرحی چون «مردان سیاه پوش» Men in Black و «سرنوشت خشن» را تقدیم سینما کرد.

گری گری یک کارگردان تجاری موفق است که در ساخت هر ژانر تبحر و تجربه دارد. گری سلیقه مخاطب را خوب می‌شناسد و همین قابلیتش برایش حسابی پولساز سده است. خود او در مورد سبک فیلمسازیش می‌گوید:« سعی کنید کاری کنید که به آن علاقه دارید و مسیر خود را بسازید. اما جنبه‌های تجاری را هم در نظر بگیرید. زیرا سخت است که همزمان خلاق بود و از کار لذت برد و برخی از سیاست‌ها را در صنعت سینما مدیریت کرد.»

فیلم اکشن کمدی او با عنوان «سرقت» Lift با بازی کوین هارت قرار است از نتفلکیس، اوایل 2024 منتشر شود.

مراحل ساخت فیلم

کمپانی STXfilms گری گری Gary Gray را برای کارگردانی «عضله» برگزید. گری علاوه بر کارگردانی، از طرف سرکت وان ریس مدیر تولید فیلم نیز محسوب می‌شود. رجینالد هادلین و بایرون فیلیپس، در کنار وین دیزل و سامانتا وینسنت از کمپانی وان ریس، تهیه‌کننده فیلم هستند.‌

گری و دیزل با یکدیگر پیش از این در دو فیلم همکاری کرده بودند. اولین فیلم به کارگردانی گری گری و بازیگری وین دیزل اکشن «یک مرد تنها» A Man Apart نام داشت که دیزل در آن نقش یک افسر پلیس را ایفا می‌کرد.

فیلم بعدی آن دو که از نظر تجاری با موفقیتی عظیم روبرو شد، «سرنوشت خشن» The Fate of the Furious در 2017 بود. این فیلم از فرانشیز «سریع و خشن» توانست بیش از 1.2 میلیارد دلار فروش داشته باشد. تهیه‌کنندگان امیدوارند، همچون تجربه «سرنوشت خشن» فیلم «عضله» نیز بتواند گیشه را از آن خود کند. مخصوصا این‌که از درونمایه کمدی نیز برخوردار است و مخاطب را حسابی سرگرم خواهد کرد.

فیلم Muscle را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

فیلم سینمایی نفس‌گیر و مهیج «عضله»، با درون‌مایه کمدی را می‌توانید از پلانو، دنبال کنید. این VOD‌ پس از اکران، برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به این ژانر با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت آن را در دسترس شما قرار خواهد داد تا از تماشای یک فیلم سرگرمی‌آفرین پر هیجان لذت ببرید.

فیلم‌های مرتبط با عضله

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟