فیلم ترمیناتور: اسکای نت در حال افزایش Terminator: Skynet Rising 2024

ترمیناتور: اسکای نت در حال افزایش

Terminator: Skynet Rising 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم ترمیناتور: اسکای نت در حال افزایش (Terminator: Skynet Rising) در ژانر اکشن، ترسناک و علمی تخیلی یکی از محصولات مستقل ساخت کشورهای پرتغال، آمریکا و کلمبیا در سال 2024 است. این فیلم محصول شرکت کنستانتینو فیلمز است و اوایل پاییز 1403 به نمایش درخواهد آمد. روی کنستانتینو، فیلمساز مستقل و علاقه‌مند به سینما فیلمنامه این فیلم را نوشته و آن را کارگردانی کرده است. او یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را به عهده دارد. در این فیلم می‌بینیم، از زمانی که Legion نابود شد، ماشین‌ها برای بازیابی Skynet کار می‌کنند. اکنون مقاومت نقشه‌های آنها را کشف کرده است و باید راهی برای جلوگیری از آنها بیابد. برای تماشای آنلاین این فیلم از کارگردانی عشق سینما با رسانه پلانو همراه باشید.

‌ترمیناتور: اسکای نت در حال افزایش؛ علمی تخیلی پرتغالی

فیلم‌ ترمیناتور: اسکای نت در حال افزایش اثری در ژانر علمی تخیلی، اکشن و ترسناک است که در کشور پرتغال در سال 2024 تولید شده است. این فیلم در شرکت مستقل و کوچک کنستانتینو فیلمز Constantino Filmes تولید شده و 20 اکتبر آن سال (27 مهر 1403) به نمایش عمومی درخواهد آمد. این شرکت سرمایه ساخت فیلم را از کشورهای آمریکا، کلمبیا و پرتغال تامین کرده است.

روی کنستانتینو (Rui Constantino) کارگردان مستقل پرتغالی و یک علاقه‌مند به سینما که تاکنون تعداد زیادی فیلم کوتاه بلند کم هزینه ساخته است، این فیلم را با فیلمنامه‌ای از خودش کارگردانی کرده است.

این فیلم یک فیلم "طرفداران" مجموعه فیلم ترمیناتور محسوب شده و دنباله‌ای بر فیلم‌های دیگر آن نیست. در این فیلم روی کنستانتینو روایتی تازه از مبارزه انسان و ماشین را در دنیای ترمیناتور به تصویر می‌کشد. در خیزش دوباره اسکای‌نت میبینیم، از زمانی که Legion نابود شد، ماشین‌ها روی روشی برای بازگرداندن اسکای‌نت کار می‌کنند. اکنون مقاومت نقشه‌های آن‌ها را کشف کرده و باید راهی برای جلوگیری از این اتفاق بیابد. نیروهای مقاومت برای این کار باید به صورت زیرزمینی به پایگاه اصلی جدید ماشین‌ها به نام گیدئون نفوذ کنند.

در این فیلم روی کنستانتینو در نقش کین وودز بازی خواهد کرد. همچنین پائولو کنستانتینو در نقش کلنل سایکز و میگل تی دیاز نیز در نقش ترمیناتور T-8000 حاضر خواهند بود.

فیلم Terminator: Skynet Rising را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

این فیلم ترسناک و علمی تخیلی اکشن پس از اکران برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار خواهد گرفت.

فیلم‌های مرتبط با ترمیناتور: اسکای نت در حال افزایش

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟