فیلم عروسی دوست سابق من My Ex-Friend's Wedding 2024

عروسی دوست سابق من

My Ex-Friend's Wedding 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم عروسی دوست سابق من (My Ex-Friend's Wedding) در ژانر کمدی محصول سونی آمریکا در 2024 به کارگردانی کی کنون (Kay Cannon) و حضور آماندا سیفراید و آریانا دیباس در مقام بازیگر است. این فیلم روایت زنی در آستانه عروسی است. او به دوستان سابقش پیام می‌دهد که از ازدواج پشیمان شده و رفقای قدیمیش تصمیم می‌گیرند با کمک یکدیگر عروسی او را به هم بزنند. قرار است شرکت سونی این فیلم را در 10 می 2024، 21 اردیبهشت 1402 منتشر کند. پلانو پس از انتشار فیلم، آن را برای تماشای آنلاین با کیفیت بالا و دوبله فارسی تقدیمتان خواهد کرد.

‌عروسی دوست سابق من: اتحاد رفیقای قدیمی

فیلم «عروسی دوست سابق من» محصول آمریکا در 2024 است. این اثر در ژانر کمدی، درام و خانوادگی به کارگردانی کی کنون است. کنون به همراه تیلور جنکینز رید و اشلی راجرز فیلمنامه‌ی آن را نگاشته‌اند. این اولین تجربه فیلمنامه‌نویسی برای جنکینز رید محسوب می‌شود. شرکت‌های Circle of Confusion، Sister‌ و K&L تولید آن را بر عهده دارند و امتیاز توزیع فیلم بر عهده شرکت سونی است. «عروسی دوست سابق من» 10 می 2024، 21 اردیبهشت 1403 قرار است توسط سونی منتشر شود.

آماندا سیفراید، آریانا دیباس، کلوئه فاینمن، مگان استالتر و لیزا کوشی از هنرپیشگانی هستند که نقش‌های مرکزی را در این فیلم ایفا می‌کنند.

وقتی رفقای صمیمی تصمیم می‌گیرند عروسی بهترین دوستشان را بهم بزنند

عروس در آستانه‌ی مراسم ازدواجش، در حالت مستی و گیچی، تصمیم می‌گیرد به چهار دوست صمیمی دوران کودکیش پیام بدهد. او در این پیام اعتراف می‌کند که معتقد است اشتباه کرده. چهار دوست، از نقاط مختلف، به یکدیگر ملحق می‌شوند تا راهی برای متوقف کردن عروسی بیابند. تلاش آنها به اتفاقات هیجان انگیز و مفرحی تبدیل خواهد شد.

یک فیلم دلنشین با حضور بازیگران با استعداد

فیلم خنده‌دار و صمیمانه با حضور کاراکترهای قدرتمند از زنان سینمای عصر جدید، به نظر می‌رسد با موفقیت همراه شود. جو ماتکویتس، یکی از سازندگان فیلم از شرکت سونی در مورد آن می‌گوید:« برای تماشای این فیلم مفرح و دلنشین، قرار است چایمان را بنوشیم و توسط کارگردان وادار شویم تا تلفن را برداریم و به دوستان صمیمی و قدیمیمان زنگ بزنیم»

قدرت دوستی ماندگار زنانه، چیزی است که در این فیلم به زیبایی نمایش داده شده است. نام انگلیسی این اثر شبیه به فیلم 1997 با حضور جولیا‌ رابرتس و کامرون دیاز با عنوان «عروسی بهترین دوستم» My Best Friend's Wedding است. فیلم مضمونی مشابه با آن نیز دارد و قرار است زنانی قدرتمند یک عروسی را به هم بزنند. احتمالا عوامل «عروسی دوست سابقم» انتظار دارند همچون کمدی رمانتیک سال 97 این اثر نیز از لحاظ تجاری به موفقیت برسد و فروش گیشه خوبی در بر داشته باشد.

بازیگران افتخارآفرین اسکار در فیلم «عروسی دوست سابقم»

آماندا سیفراید (Amanda Seyfried) و آریانا دیباس (Ariana Debos) در جدیدترین اثر کمدی رمانتیک کی کنون حضور دارند. سیفراید را از درام موزیکال «ماما میا» در نقش دختر خانواده که در آستانه ازدواج بود باید به خاطر داشته باشیم. او بیشتر در ژانرهای درام و رمانتیک به ایفای نقش می‌پردازد. سیفراید برای ایفای نقش در فیلم زندگینامه «مانک» اثر دیوید فینچر نامزد دریافت جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

آریانا دیباس نیز برای بازی در درام عاشقانه و موزیکال «داستان وست ساید» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ برنده جایزه اسکار بهترین هنرپیشه نقش مکمل شد. او در فیلم «کریون شکارچی»‌ که قرار است به زودی اکران شود در کنار راسل کرو نقش‌آفرینی خواهد کرد.

کی کنون، کارگردان چیره دست فیلم‌های کمدی رمانتیک

کی کنون، فیلمنامه‌نویس، بازیگر و کارگردان امریکایی، کارگردانی «عروسی دوست سابقم» را بر عهده دارد. او در سینما برای نویسندگی و ساخت مجموعه فیلم‌های موزیکال «آوازخوان حرفه‌ای»‌ شهرت یافت. پس از آن اولین تجربه‌اش در مقام کارگردان، خلق فیلم کمدی درام «بازدارندگان» در 2018 بود. او برای ساخت سریال «30 راک»‌ سه بار نامزد دریافت جایزه امی شد.

در 2022، کنون، فیلم فانتزی و موزیکال سیندرلا را، در اقتباسی مدرن نگاشت و آن را کارگردانی کرد که کامیلا کابلو‌ خواننده مطرح اهل امریکای لاتین، نقش سیندرلا را در آن ایفا می‌کرد.‌

این فیلمساز چیره دست در ژانر کمدی درام، اکنون با پنج هنرپیشه توانمند زن قرار است کمدی رمانتیک دلنشینی را تقدیم سینما کند. شرکت سونی این فیلم را در اواسط بهار 1403 منتشر خواهد کرد.

فیلم My Ex-Friend's Wedding را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

فیلم سینمایی دلنشین و صمیمانه «عروسی بهترین دوست سابقم»، با درون‌مایه کمدی را می‌توانید از پلانو، دنبال کنید. این VOD‌ پس از اکران، برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به این ژانر با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت آن را در دسترس شما قرار خواهد داد تا از تماشای یک فیلم سرگرمی‌آفرین لذت ببرید.

فیلم‌های مرتبط با عروسی دوست سابق من

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟