فیلم دوباره سینگهام Singham Again 2024

دوباره سینگهام

Singham Again 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم درام و اکشن دوباره سینگهام (Singham Again) محصول سینمای بالیوود هندوستان در سال 2024 است و قرار است تابستان 1403 به نمایش عمومی درآید. این فیلم دنباله‌ای بر ماجراجویی‌های باجیرو سینگام افسر پلیس درست‌کار هندی است که پیش از این در دو فیلم سینگام 2010 و بازگشت سینگام 2014، ظاهر شده بود. این فیلم همانند دو فیلم قبلی با کارگردانی روهیت شتی از کارگردانان پرکار و موفق هند ساخته خواهد شد. آجی دوگان یکی از ستارگان تراز اول سینمای بالیوود در چهار دهه اخیر برای بار سوم شمایل این پلیس عدالت‌طلب را زنده خواهد کرد. در کنار او چند بازیگر سرشناس دیگر نیز حضور خواهند داشت.کارینا کاپور، دیپیکا پادوکونه، آکشای کومار، رانویر سینگ و جکی شروف بازیگران دیگر این فیلم پرستاره هستند. برای تماشای آنلاین این فیلم اکشن و درام پلیسی با رسانه پلانو همراه باشید.

‌دوباره سینگهام: همه چیز خوب است

فیلم سینمایی دوباره سینگهام اثری در ژانر اکشن و درام پلیسی از سینمای بالیوود هندوستان در سال 2024 است. این فیلم که با تهیه‌کنندگی آجی دوگان و روهیت شتی تولید شده است برای نمایش در تاریخ 15 آگوست (15 مرداد 1403) آماده اکران می‌شود.

فیلم دوباره سینگام سومین قسمت از مجموعه فیلم سینگام است. این فیلم دنباله‌ای است بر سینگام‌ (Singham 2011) و بازگشت سینگام (Singham Returns 2014). دو قسمت قبلی جز پرفروش‌ترین فیلم‌های زمان اکران خود در سینماها بودند.

کارگردانی این فیلم همانند دو قسمت قبلی توسط روهیت شتی Rohit Shetty انجام شد. شتی فیلمسازی را از سال 2003 آغاز کرد و بیشتر به تولید فیلم‌های اکشن و کمدی درام مشغول بوده است. او و آجی دوگان ستاره این فیلم، در بیش از 10 فیلم همکاری داشته و در کنار یکدیگر بوده‌اند.‌‌

فیلمنامه این فیلم توسط یونس ساجاول، شانتانو سریواستاوا و میلاپ زاوری نوشته شده و جومون تی جان فیلمبرداری آن را انجام داده است.‌

فیلمنامه فیلم اول سینگام از فیلم مالایی زبان هندی Ekalavyan تولید سال 1993 اقتباس و فیلم دوم (بازگشت سینگام) از فیلم تامیل زبان هندی Singam محصول 2010 الهام گرفته شده بود. این دو فیلم فروش بسیار چشمگیری داشته و تحسین منتقدان را نیز به همراه داشتند. سینگام بودجه 400 میلیون روپیه‌ای خود را با 1600 میلیون روپیه بازگرداند و بازگشت سینگام نیز 700 میلیون روپیه هزینه ساخت را با 2200 میلیون روپیه جبران کرد و پرفروش‌ترین فیلم سال 2014 شد.‌

ستاره باران در دوباره سینگام

ستاره اصلی این فیلم آجی دوگان است که نقش باجیرو سینگام افسر درستکار و عدالت‌جوی پلیس هند را در هر سه فیلم بازی کرد. دوگان هنرپیشه 54 ساله بالیوود از سال1991 وارد بالیوود و بلافاصله به یکی از چهره‌های مهم بازیگری آن تبدیل شد. دیوگان بازیگر برجسته سینمای هندی در بیش از 100 فیلم ظاهر شده و جوایز متعددی از جمله چهار جایزه ملی فیلم و چهار جایزه فیلم فیر را به دست آورده است. در سال 2016، او توسط دولت هند با نشان Padma Shri ، چهارمین افتخار غیرنظامی عالی کشور، تجلیل شد. دوگان از سال 1999 با کاجول خانم بازیگر هندی ازدواج کرد و تاکنون نیز با وی زندگی می‌کند.‌‌

دیگر ستاره فیلم کارینا کاپور است که در فیلم بازگشت سینگام نیز در نقش شخصیت آونی حضور داشت و با سینگام ازدواج کرد. کارینا کاپور خان (زادهٔ 21 سپتامبر 1980) یک هنرپیشه هندی است که در فیلم‌های هندی ظاهر می‌شود . او دختر بازیگران راندیر کاپور و بابیتا و خواهر کوچکتر بازیگر کاریشما کاپور است. کاپور که به خاطر ایفای شخصیت‌های مختلف در طیفی از ژانرهای فیلم - از کمدی‌های عاشقانه گرفته تا درام‌های جنایی- شناخته می‌شود، دریافت‌کننده جوایز متعددی از جمله شش جایزه Filmfare است و یکی از پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود است. از مهمترین فیلم‌های کارنامه کاری او 3 احمق،را وان، اومکارا و Jab We Met هستند.

دیپیکا پادوکونه در این فیلم نقش شکتی شتی را به عهده دارد. این هنرپیشه هندی یکی از پردرآمدترین بازیگران زن در هند است. او سه بار جایزه بهترین بازیگر از Filmfare را به دست آورده است. پادوکونه در لیست محبوب ترین شخصیت‌های کشور قرار دارد. تایم او را در سال 2018 به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار جهان معرفی کرد و در سال 2022 جایزه Time100 Impact را به او اعطا کرد . از فیلم‌های مهم او می‌توان به ام شانتی ام، چنای اکسپرس، پاتان و جوان اشاره کرد.

آکشای کومار‌ دیگر سوپراستار این فیلم با نقش ویر سوریاوانشی است. کومار که در رسانه‌ها با نام «خیلادی کومار» هم شناخته می‌شود در طول فعالیت حرفه‌ای خود که بیش از 30 سال را در بر می گیرد، در بیش از 100 فیلم ظاهر شده و جوایز متعددی از جمله یک جایزه ملی فیلم و دو جایزه فیلم فیر را دریافت کرده است . او در سال 2009 نشان Padma Shri ، چهارمین افتخار غیرنظامی برتر هند را از دولت هند دریافت کرد. کومار یکی از پرکارترین بازیگران سینمای هند است. فوربس کومار را در فهرست پردرآمدترین افراد مشهور و پردرآمدترین بازیگران جهان از سال 2015 تا 2020 قرار داد. بین سال‌های 2019 و 2020، او تنها هندی در هر دو فهرست بود . فیلم‌های رستم، بابی، ماموریت منگال و کساری از دیده شده ترین فیلم‌های او هستند.

دیگر فوق ستاره دوباره سینگام رانویر سینگ‌ است که نقش سنگرام بهالرائو را بازی می‌کند. او دریافت کننده چندین جایزه از جمله پنج جایزه Filmfare و یکی از پردرآمدترین بازیگران هندی است که از سال 2012 در فهرست 100 سلبریتی فوربس هند قرار گرفته است .وی همسر دیپیکا پادوکونه نیز هست و اولین بار برای ایفای نقش اصلی در کمدی رمانتیک یاش راج فیلمز با نام Band Baaja Baaraat (2010)‌ برنده جایزه فیلم فیر برای بهترین "اولین بازی مرد" شد.

جکی شروف ستاره دهه های هفتاد و هشتاد میلادی هند، تایگر شروف، شویتا تیواری و آرجون کاپور نیز دیگر بازیگران دوباره سینگام هستند.

فیلم درام و اکشن دوباره سینگهام Singham Again را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

این فیلم اکشن پلیسی برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار خواهد گرفت.

فیلم‌های مرتبط با دوباره سینگهام

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟