فیلم بی‌گناه (Immaculate) در ژانر ترسناک محصول سال 2024 سینمای مستقل آمریکا است. این فیلم در کمپانی‌های بلک بیر پروداکشنز و فیفیت فیفتی فیلمز تولید شده و بهار 1403 به نمایش عمومی درخواهد آمد. مایکل موهان در دومین تجربه فیلم بلند استودیویی خود و پس از فیلم فضول‌ها 2021 که از آمازون پخش شد، این فیلم را با فیلمنامه اندرو لوبل خواهد ساخت. ستارگان این فیلم سیدنی سوئینی از بازیگران فیلم ابرقهرمانی مادام وب و آلوارو مورته بازیگر اسپانیایی نقش پروفسور سریال پربیننده سرقت پول هستند. فیلم درباره دختری مذهبی و بااعتقاد است که به صومعه‌ای زیبا و قدیمی در ایتالیا فرستاده می‌شود. او کم کم متوجه می‌شود که این مکان رازهای تاریکی در دل خود پنهان کرده است. برای تماشای آنلاین این فیلم ترسناک با رسانه پلانو همراه باشید.

‌بی‌گناه (Immaculate): پایان معصومیت

فیلم «بی‌گناه»‌ اثری در ژانر ترسناک روان‌شناختی از محصولات سینمای مستقل کشور آمریکا در سال 2024 است. این فیلم به تهیه‌کنندگی سیدنی سویینی بازیگر نقش اول این فیلم و Black Bear Pictures و Fifty-Fifty Films تولید شده است و زمان اکران آن 25 آوریل این سال (6 فروردین 1403) تعیین شده است. کمپانی بلک بیر در ساخت فیلم‌های اکشن و سرگرم کننده فعال است. «من زیاد اهمیت می‌دهم» (I Care a Lot 2020)،‌ «حافظه» (Memory 2022) و «بازی تقلید» (The Imitation Game 2014) از جمله فیلم‌ها مهمی هستند که این شرکت در ساخت آنها مشارکت داشته است.

کارگردان فیلم بی‌گناه مایکل موهان (Michael Mohan) است. موهان کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی از سال 2003 به ساخت فیلم کوتاه مشغول است. در 2010 اولین فیلم بلندش با نام یک صبح خیلی زیاد را ساخت که توفیقی پیدا نکرد. بعد از فیلم تقریبا موفق قرار را نجات بده در سال 2012 او چند سالی از صحنه فیلمسازی فیلم بلند دور بود تا اینکه در سال 2018 سریال همه چیز بد است را برای نتفلیکس خلق کرد و در 2021 با فیلم درام معمایی و دلهره‌آور «فضول‌ها» (The Voyeurs) شبکه آمازون توانست بیشتر دیده شود. سابقه همکاری موهان و سویینی به سریال «همه چیز بد است» (Everything Sucks‌) محصول 2018 باز می‌گردد. سویینی نقش اول فیلم فضول‌ها را نیز برای او بازی کرد.

مایکل موهان تاکنون در تمامی فیلم‌هایش از فیلمنامه‌های خودش استفاده کرده است و بی‌گناه اولین فیلمی است که با فیلمنامه شخص دیگری ساخته می‌شود. آندره لوبل‌ نویسنده و کارگردان تازه‌کاری است که فیلمنامه این فیلم اولین تجربه او به شمار می‌اید. او تجربه یک فیلم کوتاه در سال 2005 داشته و سپس یک اپیزود سریال مستند یوتیوبی اسرار ناشناخته را در 2021 و فیلم کوتاه دیگری در همان سال را نوشت و کارگردانی کرد.

لوبل در این فیلم داستان راهبه جوان و مومنی به نام سسیلیا را روایت می‌کند که به او پیشنهاد می‌شود در صومعه‌ای باشکوه در حومه ایتالیا ایفای نقش کند. خانه جدید او که به ظاهر عالی است و همه چیز برای یک زندگی زاهدانه محیا است ولی به زودی آشکار می شود که صومعه اسرار وحشتناکی را در خود جای داده است.

مجموعه بازیگران فیلم بی‌گناه

در این فیلم سیدنی سویینی از بازیگران در حال اوج گرفتن آمریکایی در نقش اصلی با نام سسیلیا حضور دارد. سوینی 26 ساله یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او بیشتر برای نقش‌هایش در سریال درام Euphoria (2019–اکنون) و فصل اول مجموعه «نیلوفر سفید (2021)» شناخته می‌شود که برایش نامزدی دو جایزه امی در سال 2022 را به دست آورد.‌

سوئینی با حضور در سریال‌های تلویزیونی «همه چیز بد است (2018)»، «داستان ندیمه The Handmaid's Tale «(2018)‌ و سریال اشیاء تیز Sharp Objects (2018) مورد توجه قرار گرفت. او در سال 2019، یکی از نقش‌های مکمل در فیلم روزی روزگاری در هالیوود ساخته کوئنتین تارانتینو را ایفا کرد و در سال 2023 برای به تصویر کشیدن شخصیت رئالیتی وینر در فیلم رئالیتی مورد تحسین قرار گرفت .از او فیلم‌های مادام وب، همه به جز تو و دره اکو‌ در نوبت نمایش قرار دارند.

آلوارو مورته‌ بازیگر شخصیت پروفسور در سریال معروف Money Heist در فیلم بی‌گناه نیز حضور دارد. مورته عمده محبوبیتش را از این سریال و دیگر سریال‌های تلویزیونی که بازی کرده گرفته است. مورته با بازی در نقش لوگین آبلار در سریال فانتزی «چرخ زمان»‌ در اولین پروژه آمریکایی‌اش حاضر شد و فیلم بی‌گناه دومین همکاری او با سینمای آمریکا است.‌

دیگر شخصیت مهم فیلم توسط بندتا پرکارولیبازی شده است. این بازیگر ایتالیایی یک دوره طولانی به کار خوانندگی پرداخت. پس از 16 سال فعالیت از خوانندگی انصراف داد و اظهار داشت که پشیمان است. بندتا در سال 2016 در فیلم کمدی درام غریبه‌های بی‌نقص 2016 بازی کرد. سپس در نوامبر 2018، او در سریال نتفلیکس Baby (2018) در نقش کیارا آلتیری بازی کرد و دیده شد. داستان این سریال بر اساس رسوایی است که در سال 2014 در ایتالیا سر و صدا به پا کرد. در آن زمان مشخص شد دو دانش‌آموز دبیرستانی ایتالیایی از دبیرستانی در منطقه مسکونی پاریولی به تن فروشی نیمه وقت مشغول بودند.

در کارنامه بازیگری او بازی در کمدی جنایی 7 زن و یک قتل (2021) ، درام رمانتیک سایه روز (2022) ، درام آماندا (2022) به کارگردانی و نویسندگی کارولینا کاوالی و مرغ مگس خوار (2022) دیده می‌شود.

فیلم Immaculate را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

این فیلم ترسناک روان‌شناسانه برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار خواهد گرفت.

فیلم‌های مرتبط با بی گناه

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟