فیلم انتقام دراکولا The Vengeance of Dracula 2023

انتقام دراکولا

The Vengeance of Dracula 2023
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم ترسناک و اسلشر انتقام دراکولا The Vengeance of Dracula محصول سال 2023 سینمای مستقل آمریکا است. این فیلم از تولیدات شرکت نوپای سینه فیلم ترنس اینترنشنال است و برای نمایش در تاریخ 9 ابان 1402 برنامه ریزی شده است. این فیلم یکی از چند پروژه سینمایی ترسناک زوج هنری مایلز جان دالتون و نیکولای مالدن است. فیلمنامه کار گروهی این زوج و نیوکلای مالدن کارگردانی آن را انجام داده است. در این فیلم داستانی دیگر از رویارویی کنت دراکولا، بزگر خون‌آشامان تاریخ و آبراهام ون هلسینگ، ابر شکارچی خون‌آشامان روایت می‌شود. برای تماشای آنلاین این فیلم ترسناک خون‌آشامی با رسانه پلانو همراه باشید.

انتقام دراکولا The Vengeance of Dracula: خون تصمیم می‌گیرد.

فیلم سینمایی انتقام دراکولا The Vengeance of Dracula اثری در ژانر ترسناک و در زیرژانر خون آشامی از محصولات سال 2023 کمپانی آمریکایی مستقل سینه فیلم ترنس اینترنشنال‌ Cinefilm Transinternational است. این فیلم برای نمایش در 31 اکتبر این سال (9 ابان 1402) برنامه‌ریزی شده است.

زوج جوان فیلمساز آمریکایی، مایلز جان دالتون Miles Jonn-Dalton و نیکولای مالدن Nikolai Malden که بنیان گذاران این شرکت هستند و فعالیت رسمی خود را از سال 2023 با تولید چند فیلم که همگی در ژانر ترسناک طبقه‌بندی می‌شود آغاز کرده‌اند. هدف این زوج تولید کم هزینه و اقتصادی فیلم در برابر آثار پرخرج و میلیون دلاری کمپانی‌های بزرگ هالیوودی است.

از دیگر فیلم‌های این شرکت می‌توان به سرداب شیطان Crypt of Evil، سرداب شیطان Crypt of Evil، او در خلسه کشت He Killed in Ecstasy‌ و رویاهای تاریکی He Killed in Ecstasy اشاره کرد. این فیلم‌ها نیز در همین سال تولید شده‌اند و در برنامه نمایش قرار دارند.

در فیلم انتقام دراکولا که به شیطان دراکولا نیز معروف است، نویسندگی فیلمنامه توسط زوج مالدن و جان دالتون انجام شده است ولی برخلاف دیگر آثار، کارگردانی مشترک نیست و نیکولای مالدن به تنهایی وظیفه هدایت بازیگران و ساخت فیلم را به عهده دارد.

در این فیلم از چهره آشنای تیم بازیگری دیگر فیلم‌های این مجموعه استفاده شده است. نقش شخصیت اصلی داستان، کنت دراکولا را مایلز جان دالتون بازی کرده است، نقش ابراهام ون هلسینگ، شکارچی خون آشامان بر عهده آنتونیو مایانز است. در کنار این دو الن وینگ در نقش لوسی وستنرا، پیا برتوچی در نقش مینا، فابیانو لیوی در نقش میکلوس و پولین پرت در نقش گالادریل ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم ترسناک و اسلشر انتقام دراکولا The Vengeance of Draculaرا چطور آنلاین تماشا کنیم؟

این فیلم ترسناک خون‌آشامی پس از اکران توسط رسانه پلانو برای تماشای آنلاین مخاطبان و علاقه‌مندان سینما با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار خواهد گرفت.

فیلم‌های مرتبط با انتقام دراکولا

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟