ویچر: سایرن های اعماق

The Witcher: Sirens of the Deep 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

انیمیشن سایرن های اعماق یا همان سایرن های اقیانوس (The Witcher: Sirens of the Deep) داستانی از فرانچایز ویچر است که بر اساس داستان کوتاهی از آندری ساپکوفسکی با عنوان «یک فداکاری کوچک» ساخته شده است. هسته اصلی ماجرا‌ داستان علاقه یک شاهزاده منطقه ساحلی به یک پری دریایی است.‌ کارگردان اثر Kang Hei Chul است و صداپیشه شخصیت گرالت هم به عهده داگ کاکل است و هنری کویل در این مجموعه حضور ندارد.

سایرنهای اعماق؛ بازگشت ویچر به پرده سینما

سایرن های اعماق یا سایرن های اقیانوس، انیمه ای از نتفلیکس است که شخصیت محبوب ویچر را در زودتر از آنچه طرفداران جهان ویچر انتظار داشتند به صحنه باز میگرداند، این بار اما در قالب دومین انیمه از این فرانچایز.

در این انیمیشن گرالت استخدام میشود تا حوادثی را در دهکده ای ساحلی بررسی کند و به زودی خود را در میان اختلافات مردم و پریان دریایی میبینید. ماجرا آن است که یک پرنس عاشق یک پری دریایی شده و این شروع داستانی پرماجرا است که ممکن است به جنگی بزرگ ختم شود.‌

انیمیشن The Witcher: Sirens of the Deep بر اساس داستان کوتاهی از آندری ساپکوفسکی با نام A Little Sacrifice ساخته شده است که تا کنون روی پرده سینما نرفته است. ساپکوفسکی نویسنده ای لهستانی است که خالق جهان ویچر است و آثارش به زبانهای مختلفی ترجمه شده است و از محبوبیت زیادی برخوردار است.

انیمیشن The Witcher: Sirens of the Deep

هنری کویل می‌رود داگ کاکل می آید

نکته جالب در مورد این انیمیشن آن است که دیگر شخصیت اصلی ربطی به هنری کویل نخواهد داشت. طرفداران سریال ویچر به صدا و چهره او در نقش اصلی عادت کرده بودند و پس از خداحافظی کویل با ویچر پس از فصل سوم سریال، حالا صداپیشگی نقش اصلی را در انیمیشن The Witcher: Sirens of the Deep، داگ کاکل انجام خواهد داد؛ صدایی آشنا که طرفداران از مجموعه بازیهای ویچر او را به خوبی به یاد دارند.

درباره داستان انیمیشن سایرنهای اعماق

همان طور که گفته شد این انیمیشن بر اساس داستان کوتاهی از ساپکوفسکی، خالق ویچر ساخته شده است. داستان کوتاه «یک فداکاری کوچک» (A Little Sacrifice) که چهارمین داستان کتاب «شمشیر سرنوشت» است. در این داستان شاهزاده ای به نام آگلوال عاشق یک پری دریایی به نام شیناز میشود. گرالت از سمت این شاهزاده استخدام می‌شود تا پری دریایی را قانع کند که باله خود را با یک جفت پای انسانی عوض کند تا بتواند در خشکی با او زندگی کند. این شروع ماجراهای پر چالشی است که در آن از احتمال جنگ وجود دارد تا پیچیدگی های ماجراهای عاطفی که برای گرالت اتفاق می افتد.

سخن آخر

ویچر از مجموعه های پرطرفدارای است که در قالب بازی، لایو اکشن و سریال، کتاب و انیمیشن طرفداران پر و پا قرص خود را دارد. انیمیشن‌ سایرن های اعماق انتظار طرفداران این فرانچایز را کوتاه تر کرده است تا احتمالا در اواخر سال 2024 و زودتر از فصل چهارم سریال ویچر بتوانند دوباره داستانهای گرالت را در پرده سینما دنبال کنند. پلانو همراه با شما است تا پس از انتشار نسخه با کیفیت این انیمیشن از تماشای آنلاین لذت ببرید.

فیلم‌های مرتبط با ویچر: سایرن های اعماق

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟