فیلم فراتر از دید Beyond Sight 2024

فراتر از دید

Beyond Sight 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم فراتر از دید (Beyond Sigh) محصول کشور آمریکا و در سال 2024 روی پرده خواهد رفت. توسط برنت رایان گرین کارگردانی شده است. این فیلم داستان گروهی از نیروهای ویژه نیروی دریایی Navy SEALs را دنبال می‌کند که هر یک از آن‌ها دارای توانایی‌های فراانسانی منحصر به فردی هستند. آن‌ها در یک ماموریت برای مقابله با یک گروه قاچاق انسان قرار می‌گیرند اما زمانی که عملیات آن‌ها به کمین برمی‌خورد، با حداکثر توانایی‌های خود رانده می‌شوند تا بتوانند مجرمان را تعقیب کنند.

‌فیلم فراتر از دید؛ داستان نیروهای خیلی ویژه

یک فیلم اکشن و فانتزی است. داستان این فیلم درباره گروهی از نیروهای ویژه نیروی دریایی Navy SEALs است که هر کدام دارای توانایی‌های فراانسانی منحصر به فردی هستند. آن‌ها در ماموریتی برای مقابله با یک حلقه قاچاق انسان قرار می‌گیرند و زمانی که عملیات‌شان به کمین برمی‌خورد، به حداکثر توانایی‌های خود رانده می‌شوند تا مجرمان را تعقیب کنند. تعقیب، آن‌ها را به دنیای خطرناک یک شرکت فاسد می‌کشاند، جایی که آن‌ها ناگهان به مبارزات سخت UFC وارد می‌شوند. داستان فیلم یک نبرد فراتر از دنیای ما را آشکار می‌کند و نشان دهنده یک درگیری کیهانی است و به چالش کشیدن جوهره انسانیت است.

برنت رایان گرین کارگردان فیلم فراتر از دید کیست؟

برنت رایان گرین، متولد 19 مارس 1984، یک کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی است. او کار خود را با تولید فیلم‌های متعدد آغاز کرد، نخستین آن‌ها Beyond the Gates of Splendor2002 بود. در ژانویه 2009، گرین با همکاری جف گلدبرگ شرکت فیلم‌سازی Toy Gun Films را تاسیس کرد و اولین تجربه کارگردانی خود را با فیلم کوتاه در سال 2011 داشت.

گرین در طول دوران حرفه‌ای خود بیش از شصت پروژه در عرصه فیلم و تلویزیون کار کرده است. او به ویژه در تولید فیلم Silence ساخته مارتین اسکورسیزی و فیلم پرفروش I Can Only Imagine نقش داشته است.

او همچنین به عنوان تهیه‌کننده مشاور در پروژه‌هایی با بودجه‌ای بیش از 100 میلیون دلار مانند Tulsa King، Killers of the Flower Moon" و Twister فعالیت داشته و در تولید فیلم‌های مستقلی مانند Wild Indian که در جشنواره فیلم ساندنس 2021 به نمایش درآمد نیز مشارکت داشته است. برنت گرین چندین فیلم بلند و کوتاه کارگردانی کرده است.

او به عنوان یک کارگردان و تهیه‌کننده مطرح با بیش از 40 جایزه، گرین سال‌هاست که در سطح جهانی فیلم‌های کوتاه تولید می‌کند. گرین به عنوان بنیان‌گذار Toy Gun Films، فیلم‌هایی مانند En Tus Manos در کلمبیا، Paper Flower در ژاپن و Half Good Killer در آفریقای جنوبی را تولید و کارگردانی کرده است.

شرکت‌های تولید کننده و بودجه فیلم

فیلم توسط شرکت‌های Aeon Imagery Studios و‌ Moving Pictures Media Group تولید شده است. بودجه تخمینی فیلم 11.2 میلیون دلار است و به زبان انگلیسی ساخته شده است.

‌این فیلم آمریکایی قرار است در سال 2024 اکران شود. پس از انتشار نسخه با کیفیت فیلم میتوانید از تماشای آنلاین آن در سایت پلانو لذت ببرید.

فیلم‌های مرتبط با فراتر از دید

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟