یک شانس دیگر

One More Shot 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم یک شانس دیگر (One More Shot) ساخت 2024 در ژانر اکشن و تریلر به کارگردانی جیمز نون، ماجرای افسر نیروی دریایی به نام جیک هریس است که به همراه تیمش باید در ماموریتی مخفی یک تروریست را تحویل بدهند. جیک هریس را اسکات ادکینز بازی میکند. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم One Shot ساخت 2021 است. از دیگر ستاره ای فیلم میتوان به مایکل جای وایت اشاره کرد.

فیلم یک شانس دیگر؛ بازگشت اسکات ادکینز در قامت افسر نیروی دریایی

فیلم «یک شانس دیگر» در ژانر اکشن و تریلر دنباله‌ای بر فیلم One Shot ساخت 2021 است. ستاره هر دو فیلم اسکات ادکینز (Scott Adkins)، بازیگر بریتانیایی فیلمهای رزمی است. در فیلم «یک شانس دیگر» داستان رهبر یک گروه از نیروی دریایی‌ به ناک جیک هریس (با بازی اسکات ادکینز) را خواهیم دید که باید تروریستی را پس از دستگیری تا تحویل نهایی به مقصد همراهی کند ولی با آتش سنگین مزدوران روبرو میشود. کارگردان فیلم جیمز نون است و بازیگرانی مثل الکسیس نپ و مایکل ریچارد جای وایت در آن حضور دارند.

نگاهی به فیلم One Shot

کارگردان این فیلم هم جیمز نون بود و ماجرا باز هم در رابطه با ماموریت مخفی گروهی از افسران نیروی دریایی بود. اسکات ادکینز در آن فیلم هم نقش جیک هریس را بازی میکرد و همراه تیمش در حال انتقال یک زندانی از یکی از سایتهای مخفی سازمان سیا بودند. همزمان با هریس و تیمش، گروهی از شورشیان هم به دنبال آزادی آن زندانی بودند و این تقابل چالشی اکشن و هیجان انگیز به وجود آورد. فیلم در سال 2021 ساخته شد و بازخوردهای متفاوتی را دریافت کرد. امتیاز مخاطبان در سایت‌ IMDB میانگین 5.3 را برای فیلم رقم رد و در روتن توماتو مجموع 59 درصد تایید برای فیلم حاصل شد.

نگاهی به کارنامه کارگردان فیلم «یک شانس دیگر»

جیمز نون تا به حال‌ در دو ژانر فیلم ساخته است، یا ترسناک یا اکشن و تریلر. بیشتر فیلمهای اکشن این کارگردان هم وابسته به حضور ستاره ای به نام اسکات ادکینز بوده‌اند. به صورت کلی و با نگاه به فیلمهایی مثل Eliminators سال 2016 و Tower Block ساخت 2012 میتوان گفت جیمز نون مسیر رو به رشدی را طی میکند و فیلمهایش ارزش یکبار دیدن را حداقل دارند.

بویکا شانس بزرگ «یک شانس دیگر»

این رزمی کار بریتانیایی سابقه همکاری با بسیاری از ستاره های معروف دنیای اکشن هالیوود را دارد، جکی چان، ژان کلود وندام، جت لی، جیسون استاتهام و رایان رینولدز ستاره هایی هستند اسکات ادکینز سابقه همبازی شدن با آنها را دارد. این بازیگر با سری فیلمهای شکست ناپذیر و در نقش بویکا خود به ستاره بی چون و چرای سینمای رزمی تبدیل شد و حالا نامش کافی است تا علاقمندان به این ژانر منتظر فیلمهای جدید او باشند. حضور او در فیلم «یک شانس دیگر» بزرگترین برگ بنده کارگردان است.

ادکینز تنها نیست

یکی از نکات جالب در مورد فیلم «یک شانس دیگر» حضور بازیگر توانمند و رزمی کار حرفه‎ای دیگری به نام مایکل جای وایت () در این فیلم است. او که سابقه طولانی در هنرهای رزمی و دنیای سینما دارد از عواملی است که در کنار اسکات ادکینز به جذابیتهای فیلم One More Shot اضافه خواهد کرد. از جدیدترین فیلمهای این بازیگر میتوان به جانی بلک یاغی اشاره کرد که در سایت پلانو در دسترس شما است.

‌حرف آخر

فارغ از قصه، ژانر اکشن متکی به حضور ستاره‌های دنیای رزمی در پرده نقره‌ای سینما است. حضور ادکینز و مایکل وایت در فیلم «یک شانس دیگر» این فیلم را در فهرست تماشای علاقمندان به دنیای سینمای رزمی قرار داده است. پلانو از شما دعوت میکند پس از انتشار نسخه با کیفیت فیلم، همراه با ما از تماشای آنلاین فیلم لذت ببرید.

فیلم‌های مرتبط با یک شانس دیگر

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟