فیلم فیلم هندی کریسمس مبارک Merry Christmas 2024

فیلم هندی کریسمس مبارک

Merry Christmas 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم هندی کریسمس مبارک (Merry Christmas‌) یک فیلم هندی در ژانر هیجانی است که توسط سریرام راغاوان کارگردانی شده و به صورت مشترک توسط او به همراه آریجیت بیسواس، پوجا لادها سورتی و آنوکریتی پاندی نوشته شده است. بازیگران اصلی فیلم کاترینا کایف و ویجی ستوپاتی هستند. این فیلم به زبان‌های تامیل و هندی است. داستان فیلم درباره‌ی تحولات ناگهانی در زندگی دو نفر در شب کریسمس است. پس از انتشار نسخه با کیفیت فیلم از تماشای آنلاین آن در سایت پلانو لذت ببرید.

‌کریسمس مبارک؛ آرام ولی طوفانی

فیلم هندی کریسمس مبارک که در سال 2024 اکران می‌شود، یک فیلم هندی در ژانر درام و هیجان‌انگیز است که توسط سریرام راغاوان کارگردانی شده است. راغاوان همراه با آریجیت بیسواس و پوجا لادها سورتی، فیلمنامه این فیلم را نوشته‌اند. بازیگران اصلی این فیلم شامل ویجی ستوپاتی، کاترینا کایف و رادهیکا آپته هستند. این فیلم به زبان‌های هندی، تلوگو، انگلیسی، کانادا، تامیل و مالایالم ساخته شده و توسط شرکت‌های Matchbox Pictures و Tips Films تولید شده است.

بازیگران اصلی فیلم

- ویجی ستوپاتی

- کاترینا کایف

- رادهیکا آپته

- اشوینی کالسکار

- سانجی کاپور

- وینای پاتاک

- رادهیکا ساراتکومار

- رانجان راج

- تینو آناند

- آدیتی گوویتریکار

- پراتیما کازمی

- ویجی کومار

- پاری شارما

- هارشال گیره

- کریستینا بالی

- شانموگاراجان

- همانت کی گاور

- کاوین جی بابو

سریرام راغاوان کارگردان فیلم کیست؟

‌متولد 22 ژوئن 1963، یک کارگردان و نویسنده فیلم هندی است که در سینمای هندی به ویژه در ژانر نئو-نوآر و تریلرهای اکشن فعالیت دارد. او کارگردانی خود را با فیلم Ek Hasina Thi (یک زن شیطانی) در سال 2004 آغاز کرد.

راغاوان به خاطر نوشتن تریلرهای نئو-نوآر شناخته شده و در هندوستان فعالیت می‌کند.

راغاوان پس از فیلم اولش، فیلم مورد تحسین منتقدان Johnny Gaddaar (جانی گدار) را در سال 2007 کارگردانی کرد که اقتباسی از رمان فرانسوی 1962 Les mystifiés نوشته آلن رینود-فورتون بود. این فیلم به عنوان دومین فیلم بلند او شناخته می‌شود.

همچنین، او به خاطر کارگردانی فیلم‌هایی مانند 2018Andhadhun و Badlapur2015 شناخته شده است. راغاوان یک فیلم مستند 45 دقیقه‌ای در مورد قاتل زنجیره‌ای هندی رامان راغاو نیز تولید کرده است.

نویسندگان فیلم "Merry Christmas" سریرام راغاوان، آریجیت بیسواس و پوجا لادها سورتی هستند. سریرام راغاوان، که همچنین کارگردانی فیلم را بر عهده دارد، در سینمای هندی به خاطر نوشتن داستان‌هایی در ژانر نئو-نوآر و تریلرهای اکشن شناخته شده است. او در کنار نوشتن، کارگردانی فیلم‌هایی مانند "Ek Hasina Thi" و "Johnny Gaddaar" را نیز در کارنامه خود دارد. آریجیت بیسواس و پوجا لادها سورتی به عنوان همکاران نویسندگی در این پروژه با راغاوان همکاری داشته‌اند.

تولیدکنندگان فیلم رامش تورانی، جایا تورانی، سانجی روتری و گیوال گارگ هستند که تحت شرکت‌های Tips Films و Matchbox Pictures این فیلم را تولید کرده‌اند.

فیلمبرداری اصلی فیلم در دسامبر 2021 در مومبای آغاز شد و در ژانویه 2023 به پایان رسید. موسیقی فیلم توسط پریتام ساخته شده است. این فیلم نخستین تجربه کاترینا کایف، سریرام راغاوان و پریتام در سینمای تامیل محسوب می‌شود.

‌شرکت‌های تولید کننده فیلم: Matchbox Pictures، Tips Films

تاریخ انتشار این فیلم درام هیجان‌انگیز هندی 22 دیماه1402، 12 ژانویه 2024، است

فیلم‌های مرتبط با فیلم هندی کریسمس مبارک

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟