فیلم مرد تاریکی (Darkness of Man) در ژانر اکشن و تریلر داستان راسل هچ (با بازی ژان کلود وندام) را روایت میکند که پس از کشته شدن یک خبرچین تلاش میکند جای خالی پدر را برای پسر این مرد به نام جیدن پر کند. او سالها بعد طی تحولاتی درگیر چالشی میشود که در آن باید از جان جیدن و پدربزرگش در برابر گانگسترها محافظت کند و در این راه هیچ مانعی را بر نمی تابد. کارگردان فیلم جیمز کالن برساک است و نقش جیدن را هم در فیلم امرسن مین بازی میکند.

داستان فیلم مرد تاریکی

در فیلم "مرد تاریکی"، راسل هچ، عامل اینترپل، شاهد مرگ یک مخبر در حین یک عملیات معمولی می‌شود. سال‌ها بعد، هچ خود را در حفاظت از پسر مخبر، جی‌دن، در برابر گروه‌های بی‌رحمی که در جنگ منطقه‌ای دست به دست می‌دهند، می‌یابد. در تلاش برای حفظ جان جی‌دن، هچ از هیچ کاری دریغ نمی کند‌ تا با کسانی که در راهش ایستاده‌اند، مقابله کند. داستان این فیلم پر از وفاداری، انتقام و رستگاری است.‌

بازیگران فیلم

- ژان-کلود ون دام در نقش راسل هچ

- امرسون مین در نقش جی‌دن

- کریستانا لوکن در نقش کلر

- پیتر جی ده هیون در نقش استیکی فینگاز

درباره کارگردان فیلم

*جیمز کالن برساک، کارگردان، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس آمریکایی است. او در سال 1992 در لس آنجلس متولد شد. جیمز فرزند نویسنده برنده جایزه امی گوردون برساک و بازیگر صداپیشه آلن گرستل است. او به عنوان کارگردان در فیلم‌هایی مانند "شادی خالص من"، "تئاتر دیوانگان"، "مخرب" و "صندلی داغ" به کار پرداخته است. او همچنین با ستاره‌هایی مانند استیون سیگال و گلن دانزیگ همکاری کرده است.‌

ژان کلود ون دام یک ستاره تمام نشدنی

ژان-کلود ون دام، با نام کامل ژان-کلود کمیل فرانسوا ون ورنبرگ، یک بازیگر و رزمی‌کار اهل بلژیک است. او به خاطر استعدادش در هنرهای رزمی و بازی در بهترین فیلم‌های اکشن شناخته شده است. ون دام در سال 1960 در بروکسل، بلژیک، به دنیا آمد. در سن 11 سالگی به یادگیری کاراته پرداخت و در نوجوانی توانست در مسابقات کاراته حرفه‌ای اروپا جایزه‌هایی را کسب کند. او به عنوان یکی از اسطوره‌های فیلم‌های اکشن شناخته می‌شود و در دهه‌ی هفتم زندگی‌اش همچنان تشنه‌ی بازی در نقش‌های مختلف است.

مرد تاریکی؛ اکشنی از جنس انتقام و وفاداری‌

مرد تاریکی ترکیبی از اکشن شدید، هیجان و مبارزه‌ای برای بقا را ارائه می‌دهد. پلانو این داستان پر از وفاداری، انتقام و رستگاری را برای‌ تماشای آنلاین با دوبله فارسی اختصاصی و بالاترین کیفیت در دسترس علاقمندان به سینما قرار داده است.

فیلم‌های مرتبط با مرد تاریکی

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟