فیلم نقشه خانوادگی (The Family Plan) روایت اکشن و کمدی آدمکش حرفه‌ای سابقی به اسم دن مورگان را روایت میکند که خانواده‌اش از زندگی او خبر ندارند. او در سفری جاده‌ای باید جان همسر و دو فرزندش را در مقابل تلاش یکی از دشمنان سابقش برای انتقام نجات بدهد. دن مورگان را در این فیلم مارک والبرگ بازی میکند و نقش همسر دن هم به عهده میشل موناهان است. گارگردانی فیلم سایمون سلان جونز است و در تاریخ 15 دسامبر 2023 (24 آذر 1402) اپل تی وی پلاس این فیلم را منتشر خواهد کرد.

نقشه خانوادگی؛ گذشته‌ی یک آدمکش حرفه‌ای

فیلم نقشه خانوادگی (The Family Plan) ساخت 2023 در ژانر اکشن و کمدی داستان دن مورگان (با بازی مارک والبرگ) را روایت میکند. او که زمانی مرگبارترین مأمور و قاتل جهان بوده است حالا تلاش میکند در قامت یک مرد معمولی زندگی گذشته‌اش را از خانواده‌اش مخفی نگه دارد. او همراه همسر و 3 فرزندش به سفر جاده‌ای میرود و همزمان مردی تلاش دارد او را از بین ببرد. حالا مورگان که خانواده‌اش را که از همه جا بی خبر هستند از خطر برهاند. کارگردان این فیلم سایمون سلان جونز است و فیلمنامه را دیوید کوگشال نوشته است. اپل تی وی پلاس هم عهده دار انتشار این فیلم است.

مارک والبرگ و میشل موناهان در فیلم «نقشه خانوادگی» ساخت 2023

بازیگران فیلم نقشه خانوادگی

فیلم اکشن و کمدی نقشه خانوادگی علاوه بر داستانی جذاب از وجود ستارگانی بهره میبرد تضمین میکنند تماشای یک فیلم حداقل برای یکبار ارزشمند است:

  • مارک والبرگ (Mark Wahlberg) در نقش دن مورگان
  • میشل موناهان (Michelle Monaghan) همسر مورگان را بازی میکند
  • زوئی مارگارت کالتی (Zoe Margaret Colletti) نینا مورگان را بازی میکند که فرزند دن است.
  • ون کراسبی (Van Crosby) کایل مورگان دیگر فرزند خانواده مورگان را بازی میکند
  • کیران هیاندز (Ciarán Hinds) یکی از ستارگان فیلم که نقش او در فیلم مشخص نیست
  • مگی کیو (Maggie Q) از دیگر چهره‌های نام‌آشنای فیلم The Family Plan است که جزئیاتی از نقش او اعلام نشده است.

کارنامه کارگردان فیلم The Family Plan

سایمون سلان جونز، کارگردان فیلم The Family Plan به عنوان کارگردانی کارکشته از نقاط فوت مهم فیلم است. او را با درخشش در صحنه بفتا با فیلمهایی مثل « The Queen's Sister »، « Some Voices » و « The Trial of Tony Blair » میشناسیم. سریالهای «کراکر» و «دوستان ما در شمال» از دیگر آثار تحسین شده کارگردان فیلم «نقشه خانوادگی» است.

سخن آخر

در انتهای سال میلادی 2023، فیلمهای سرگرم کننده زیادی منتشر و اکران خواهد شد که فیلم نقشه خانوادگی یکی از تماشایی های این فهرست آخر سال است. پلانو از شما دعوت میکند پس از انتشار نسخه با کیفیت فیلم از تماشای آنلاین آن در سایت لذت ببرید.

فیلم‌های مرتبط با نقشه خانوادگی

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟