فیلم خانه کامل The Full House 2024

خانه کامل

The Full House 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم خانه کامل (‌The Full House‌) به کارگردانی پل جی. لین و نویسندگی جولیانا اکلوند و پل جی. لین، داستان جیکوب شاو، عکاس جنگی سابق را روایت می‌کند که برنامه خونین و انتقام‌جویانه خود برای یک گروه خلافکار در لندن را سرکوب می‌کند. دیدار او با آپریل هارلی، یک دیوانه جنگ، او را در مسیری خونین و انتقام‌جویانه قرار می‌دهد. این فیلم انتظار می‌رود در 27 فروردین 15 آوریل 2024 منتشر شود. محصول کشور بریتانیا است. بازیگران اصلی آن ایان برفیلد، پل جی. لین و تونی فادیل هستند. بودجه تخمینی فیلم 100,000 پوند است.خانه کامل‌The Full House‌ به کارگردانی پل جی. لین و نویسندگی جولیانا اکلوند و پل جی. لین، داستان جیکوب شاو، عکاس جنگی سابق را روایت می‌کند که برنامه خونین و انتقام‌جویانه خود برای یک گروه خلافکار در لندن را سرکوب می‌کند. دیدار او با آپریل هارلی، یک دیوانه جنگ، او را در مسیری خونین و انتقام‌جویانه قرار می‌دهد. این فیلم انتظار می‌رود در 27 فروردین 15 آوریل 2024 منتشر شود. محصول کشور بریتانیا است. بازیگران اصلی آن ایان برفیلد، پل جی. لین و تونی فادیل هستند. بودجه تخمینی فیلم 100,000 پوند است. به محض انتشار در پلانو تماشای آنلاین کنید.

‌فیلم خانه کامل؛ گلوله به جای نگاتیو

‌ این فیلم داستان جیکوب شاو، یک عکاس جنگی سابق را روایت می‌کند که نقشه‌ای خونین برای انتقام از یک باند لندنی را در ذهن دارد. اما با دیدار آپریل هارلی، علاقه‌مند به جنگ، مسیر زندگی‌اش به سمت انتقام‌جویی خونین تغییر می‌کند. کارگردانی این فیلم را پل جی. لین بر عهده دارد‌

معرفی بازیگران اصلی فیلم

1. ایان برفیلد Ian Burfield: او در نقش تونی بک ظاهر شده است. ایان برفیلد یک بازیگر شناخته شده بریتانیایی است.

2. پل جی. لین Paul J. Lane: او در نقش جیکوب شاو بازی می‌کند. پل جی. لین همچنین کارگردان و یکی از نویسندگان فیلم است.

3. تونی فادیل Tony Fadil: او در نقش ایتن بک ظاهر شده است. تونی فادیل در بسیاری از پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی حضور داشته است.

این فیلم همچنین شامل بازیگران دیگری مانند دنی اموزیونه، تریستان وولدک، نیل هارجت و هما گولهانه است.

پل جی. لین کارگردان فیلم خانه کامل کیست؟

پل جی. لین، متولد 31 دسامبر 1965 در انگلستان، کارگردان، تهیه‌کننده، بازیگر، مربی بازیگری و موسیقی‌دان است. او به خاطر کارگردانی فیلم اکشن C.O.O.L.I.O. Time Travel Gangster و چندین فیلم کوتاه برنده جایزه شده است از جمله:

‌Serving Miss Garbo2015‌

The Cure2015

‌2015Twisted‌‌

لین همچنین در حال فیلمبرداری فیلم‌های The Singleton و A Fistful of Bullets و دیگر پروژه‌ها است. او در سال 2013 مدرسه بازیگری فیلم پل جی. لین را تأسیس کرد که به بازیگران آموزش‌های تخصصی در زمینه فیلم ارائه می‌دهد.

فیلم خانه کامل محصول کشور بریتانیا است. شرکت تولیدکننده این فیلم Indie Film Rocket نام دارد.‌

این فیلم انتظار می‌رود در 27 فروردین 15 آوریل 2024 منتشر شود. محصول کشور بریتانیا است. بازیگران اصلی آن ایان برفیلد، پل جی. لین و تونی فادیل هستند. بودجه تخمینی فیلم 100,000 پوند است.

فیلم‌های مرتبط با خانه کامل

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟