فیلم بازرس آی جی جمشید‌ (IJ Inspector Jamshed) داستان افسانه‌ای جاسوسی بین‌المللی را روایت می‌کند: جمشید و فرزندان باهوشش راه را برای صلح و نظم جهانی هموار می‌کنند. کارگردانی این فیلم را فهد نور انجام داده و نویسندگان آن اریک برگ و عاطف صدیقی هستند. بازیگران اصلی شامل امیر رانا، آهد رزا میر و آنوشه عباسی هستند. انتظار می‌رود در تاریخ26 خردادماه 1403، 15 ژوئن 2024، منتشر شود. محل فیلمبرداری آن ابوظبی و زبان‌های فیلم انگلیسی و عربی است. تولید آن توسط شرکت CreatorsOne Studios FZ انجام شده است. پس از انتشار در پلانو تماشای آنلاین کنید.

‌بازرس آی جی جمشید‌؛ جاسوسی به سبک هندی

این فیلم یک داستان جاسوسی بین‌المللی است که افسانه‌ی بازرس جمشید و فرزندان باهوش او را دنبال می‌کند. آن‌ها با گم شدن آثار باستانی و دانشمندان مسئول آن‌ها روبرو می‌شوند. وقتی این آثار به دست فرزندان جمشید می‌افتد، ماجراجویی‌ای پر از تعقیب و گریز و رویارویی با جاسوسان و جامعه‌ای مخفی آغاز می‌شود. این فیلم با ترکیبی از اکشن و معمای خانوادگی، قصد دارد تجربه‌ای هیجان‌انگیز و آموزنده را به تماشاچیان ارائه دهد.

داستان فیلم

در این فیلم آثار باستانی در سراسر جهان ناپدید می‌شوند و باستان‌شناسان و دانشمندانی که مسئولیت آن‌ها را بر عهده دارند نیز گم می‌شوند. در حالی که سؤالاتی در مورد عامل این اتفاقات مطرح می‌شود، یک دیپلمات سرکش ناگهان به یکی از این آثار باارزش دست پیدا می‌کند و آن را به سه کودک - محمود (13 ساله)، فاروق (11 ساله) و فرزانه (8 ساله) - که باهوش‌ترین و مبتکرترین هستند، یعنی فرزندان جمشید، می‌سپارد. اینسپکتور جمشید، کارآگاه مشهوری که دستاوردهای حل جرم او الهام‌بخش یک ملت است، توسط بسیاری دوست داشته می‌شود و توسط دیگران - یعنی مجرمین - ترسیده می‌شود. حال که این آثار باستانی در دستان جمشید قرار دارد، تعقیب و گریزی هیجان‌انگیز با جاسوسان، قاتلان، اراذل و اوباش و یک جامعه مخفی که قدرت ویرانگر واقعی آثار باستانی را می‌داند، آغاز می‌شود و همه آن‌ها مصمم به به دست آوردن آن برای خود هستند.

بازیگران اصلی فیلم‌

1. اُمیر رانا (Omair Rana) در نقش اینسپکتور جمشید: اُمیر رانا بازیگری توانمند است که در صنعت سینما و تلویزیون فعالیت دارد.

2. آهد رزا میر (Ahad Raza Mir) در نقش بهزاد: آهد رزا میر بازیگری شناخته‌شده است که به خاطر نقش‌آفرینی‌های خود در چندین پروژه تلویزیونی و سینمایی معروف است.

3. آنوشه عباسی (Anoushay Abbasi) در نقش خانم جمشید: آنوشه عباسی بازیگر و مدلی است که در زمینه بازیگری فعالیت‌های چشمگیری داشته است.

این بازیگران با تجربه و توانمندی‌های خود به فیلم جان بخشیده‌اند.

کارگردان: فهد نور

نویسندگان: اریک برگ و عاطف صدیقی

فیلم محصول کشور امارات متحده عربی است. محل فیلمبرداری این فیلم شهر ابوظبی در امارات متحده عربی بوده است.

عوامل اصلی ساخت فیلم "IJ Inspector Jamshed" (2024) عبارتند از:

این فیلم داستانی جاسوسی بین‌المللی را با تمرکز بر ماجراجویی‌های خانواده‌ی جمشید روایت می‌کند.

فیلم‌های مرتبط با بازرس آی جی جمشید

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟