فیلم تیراندازی در بایکولا Shootout at Byculla 2024

تیراندازی در بایکولا

Shootout at Byculla 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم تیراندازی در بایکولای (Shootout at Byculla) یک فیلم هیجان‌انگیز است که قرار است در تاریخ 2 آذر 22 نوامبر 2024 منتشر شود. این فیلم توسط سانجی گوپتا کارگردانی شده و بر اساس رویدادهای واقعی تیراندازی بیمارستان JJ در مومبای در سال 1992 است. داستان فیلم درباره گروه آرون گاولی است که مسئول قتل همسر حسینه پارکار بودند و انتقامی که گروه داوود ابراهیم از آنها گرفت. پس از انتشار در پلانو تماشای آنلاین کنید.

‌تیراندازی در بایکولای؛ بر اساس یک داستان واقعی

داستان فیلم بر اساس رویدادهای واقعی تیراندازی در بیمارستان JJ در سال 1992 در مومبای است. این حادثه شامل گروه آرون گاولی بود که مسئول قتل همسر حسینه پارکار بودند. در ادامه داستان، گروه داوود ابراهیم به دنبال انتقام از گروه گاولی است. فیلم شرح می‌دهد که چگونه این دو گروه جنایی درگیر یک سلسله رویدادهای خشونت‌آمیز شدند.

بازیگران اصلی فیلم

در فیلم تیراندازی در بایکولای بازیگران معروفی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سانجی دت، امران هاشمی، جان ابراهام، بابی دئول، سیف علی‌خان، ابهیشک بچن، سانی دئول، سونیل شتی، فردین خان، ماهش منجرکار، آفتاب شیوداسانی،‌ رونیت روی، توشار کاپور، پراتیک پاتیل بابار، پروین دباس، روهیت روی، خالد صدیقی

کارگردان فیلم Shootout at Byculla کیست؟

کارگردان فیلم سانجی گوپتا یک کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده فیلم‌های هندی است که بیشتر به خاطر ساخت فیلم‌های اکشن و هیجانی شناخته می‌شود. او در صنعت بالیوود به خاطر سبک منحصر به فرد و نوآورانه‌اش در فیلم‌سازی شهرت دارد. گوپتا اغلب فیلم‌هایی با موضوعات تیره و تاریک و داستان‌هایی درباره جنایت و انتقام می‌سازد.

از جمله کارهای قابل توجه سانجی گوپتا می‌توان به فیلم‌هایی مانند "Kaante" (2002) و "Shootout at Lokhandwala" (2007) اشاره کرد. او همچنین در تولید فیلم‌هایی نظیر "Zinda" (2006) و "Dus Kahaniyaan" (2007) نقش داشته است. سبک کارگردانی گوپتا معمولاً شامل عناصری از هیجان، اکشن و درام است و او به خاطر داشتن دیدگاه خلاقانه و توانایی در خلق داستان‌های جذاب و پرتنش مورد تحسین قرار گرفته است.

تولید این فیلم توسط استودیوهای بالاجی موشن پیکچرز، وایت فدر فیلمز و زی استودیوز انجام شده است.‌ قرار است در تاریخ 2 آذر 22 نوامبر 2024 نمایش داده شود.

فیلم‌های مرتبط با تیراندازی در بایکولا

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟