فیلم دست راست سرخ (Red Right Hand) ساخت 2024 در ژانر اکشن و تریلر ماجرای "کش"را روایت میکند که مدتها تلاش کرده است تا گذشته سیاه خود را فراموش کند. او حالا مجبور است برای مقابله با تصمیمات و کارهای شخصی به نام Big Cat به راه و رسم گذشته اش برگردد. کش در این مسیر او ثابت میکند قادر به انجام هر کاری است تا از شهر و خانواده اش محافظت کند. اورلاندو بلوم نقش کش را در این فیلم ایفا میکند و‌ ایشوم نلمز کارگردانی اثر را به عهده داشته است. اندی مک داول هم ستاره دیگر این فیلم دلهره آور است. همراه با پلانو از تماشای آنلاین فیلم لذت ببرید.

دست راست سرخ؛ گذشته ما را رها نمیکند

کش تلاش می کند تا زندگی صادقانه و آرامی داشته باشد و از خواهرزاده خود، ساوانا، که اخیراً یتیم شده، در شهر آپالاچی در شهرستان اودیم مراقبت می کند. با این حال، زمانی که سردسته یک گروه خلافکار به نام‌ Big Cat، که شهر را اداره می‌کند، او را مجبور می‌کند تا به خدمات خود بازگردد، کش متوجه می‌شود که او قادر به انجام هر کاری است - حتی کشتن - برای محافظت از شهر و تنها خانواده‌ای که برایش باقی مانده است.

بازگشت به دنیای خطرناک

در تپه های کنتاکی، جایی که خون آزادانه در جریان است، گربه بزرگ (با بازی اندی مک داول جذاب) با مشت آهنین حکومت می کند. امپراتوری مواد مخدر او وفاداری را می طلبد، و کش (اورلاندو بلوم)، یک معتاد سابق با دست قرمز سوخته، بهای گزافی را برای فرار از چنگ او پرداخت. او اکنون پس از مرگ خواهرش در اثر مواد مخدر به زندگی آرامی گرایش دارد. کش که در کلبه ای در زمین خود زندگی می کند، به اداره مزرعه در کنار برادر شوهر الکلی اش، فینی، و خواهرزاده کتابخوانش، ساوانا کمک می کند.

اما سرنوشت نقشه های دیگری دارد. وقتی باند بیگ گربه خانواده کش را به خاطر بدهی پرداخت نشده به وحشت می اندازد، او به دنیای خطرناکی که فکر می کرد پشت سر گذاشته است، کشیده می شود. هیچ پولی نمی‌تواند گرسنگی گربه بزرگ برای قدرت را برطرف کند، و کش باید از مهارت‌های منحصربه‌فرد خود استفاده کند - بخشی از مردم، بخشی قاتل بی‌رحم - برای حفظ میراثش. معاملات خشونت آمیز مواد مخدر، روابط خانوادگی، و تنش در حال جوشیدن، این تریلر جنایی جذاب را هدایت می کند.

نگاهی به نقشهای فیلم

در حالی که کش با گذشته خود و سایه هایی که او را آزار می دهد دست و پنجه نرم می کند، با یک انتخاب روبرو می شود: از خانواده خود محافظت کند یا تسلیم تاریکی که او را احاطه کرده است. اورلاندو بلوم در نقش کش نقش سختی را ارائه می‌دهد، اما نقش گرت دیلاهانت از وایلدر، یک همکار سابق معتاد تبدیل به واعظ، است که نمایش را می‌دزدد. ژست های بزرگ و سخنرانی های آتشین دیلاهون روح سینمای سرخ شده جنوب را تداعی می کند که یادآور واعظ هری پاول از «شب شکارچی» است.

فیلم Red Right Hand را چرا و کجا ببینیم؟

« Red Right Hand » داستانی از رستگاری، خیانت و بقا را در پس زمینه ای از ظرافت آپالاچی می بافد. در این حماسه آغشته به خون، هیچ کس بدون آسیب از گذشته خود فرار نمی کند و بهای آزادی گزاف است. پلانو از شما دعوت میکند همراه را با این رسانه از تماشای این اکشن دلهره آور لذت ببرید.

فیلم‌های مرتبط با دست راست سرخ

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟