فیلم قانون شکنان 4 (The Roundup: Punishment) در ژانر اکشن، جنایی و هیجان انگیز درباره کارآگاه ما دونگ-سوک است که به تیم تحقیقات سایبری می‌پیوندد تا بک چانگ کی، یک مزدور سابق و رئیس یک سازمان غیرقانونی قمار اینترنتی را دستگیر کند. میتوانید پس از انتشار فیلم قانون شکنان4، از تماشای آنلاین آن در سایت پلانو لذت ببرید.

قانون شکنان 4؛ مجازات‌

در فیلم مهیج، جنایی و اکشن قانون شکنان 4، کارآگاه *ما دونگ-سو* با بازی *ما دونگ-سو*‌ که با نام دان لی نیز شناخته می شود، یک ماموریت خطرناک را بر عهده می گیرد. هدف او *بک چانگ کی* با بازی *کیم مو-یول*، مزدور سابق است که اکنون یک سایت قمار آنلاین را رهبری می کند. با افزایش خطرات احتمالی، دونگ سو باید در یک شبکه پر از فریب، خشونت و خیانت حرکت کند.

دیگر عوامل فیلم‌

در این فیلم همچنین *جانگ تائه سو* با بازی *لی بیوم سو*، بوکسوری به اندازه تانک ملقب به "پلیس هیولا" و *جانگ دونگ چئول* با بازی *لی دونگ هوی*که یک کارآگاه ماهر است حضور دارند. آنها با هم تیمی تشکیل می دهند که امپراتوری جنایتکار را نابود کنند.

کارگردان فیلم قانون شکنان4

کارگردان *Heo Myeong Haeng* روایتی جذاب را بافته و سکانس های اکشن را با لحظات شخصیت محور ترکیب می کند. وقتی دونگ سو با شیاطین روبرو می شود و برای عدالت می جنگد، تنش تشدید می شود. فیلم The Roundup: Punishmen با بازیگران خیره‌ کننده و هیجان‌ انگیز، اثری پر از آدرنالین ارائه می‌کند.

فیلم خاکسپاری چطور آنلاین تماشا کنیم؟

میتوانید فیلم قانون شکنان 4 را پس از انتشار با کیفیت HD و دوبله فارسی در سایت پلانو تماشا کنید و از رویارویی پر تعلیق بین قانون و جرم لذت ببرید.

فیلم‌های مرتبط با قانون شکنان 4

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟