فیلم‌پسران بد 4‌(Bad Boys 4) محصول کشور آمریکا در 2024 به کارگردانی عدیل و بلال‌ (Adil & Bilall) و تولید کمپانی کلمبیا پیکچرز است. این چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های پسران بد است. فیلم روایتگر ماجراهای دو کاراگاه پلیس میامی است که با شبکه‌ی گسترده‌ای از خلافکاران درمی‌افتند و با تعقیب و گریزهای مهیج و لحظات کمدی مفرح، معماها را حل می‌کنند. این فیلم توسط شرکت سونی پیکچرز در 7 ژوئن 2024 منتشر شده است. ویل اسمیت، السکاندر لودویگ و‌ یوان گریفید از ستارگان این فیلم هستند.‌ پلانو این فیلم را برای‌تماشای آنلاین، با کیفیت بالا و دوبله فارسی در اختیارتان قرار داده است.

پسران بد 4: اکشن کمدی جذاب با حضور ویل اسمیت

پسران بد 4 ادامه مجموعه موفق اکشن و کمدی است که سال 2024 اکران شد. این فیلم همان فضایی را دنبال میکند که جرج گالو خلق کرد و در آن ویل اسمیت و مارتین لارنس زوج دوست داشتنی پلیسی را خلق کردند و در دنیای پلیسی و اکشن خاطره‌ای ماندگار خلق کردند. این بار هم عدیل ال عربی و بلال فلاح کار کارگردانی را‌ مانند فیلم قبلی به عهده دارند (دو فیلم اول این مجموعه را مایکل بی کارگردانی کرده بود).

ویل اسمیت (مایک لاوری)، الکساندر لودویک (دورن)، ونسا هاجنز (کلی)، مارتین لارنس (مارکوس مایلز) و پری تایلر (مادیا) در پسران بد 4 به ایفای نقش می‌پردازند.‌

چهارمین قسمت از اکشن کمدی موفق پسران بد

پس از موفقیت‌های تجاری مجموعه فیلم‌های تجاری پسران بد، تولیدکنندگان فرانشیزهای پسران بد، بار دیگر مصمم شدند که نسخه چهارم آن را نیز تقدیم سینمای اکشن کمدی کنند. این قسمت، از نظر ساختار و روایت، شبیه به قسمت نخست آن در سال 1995 است. فواصل بین ساخت فیلم‌ها به طرز جالبی زیاد است. پسران بد 2، هشت سال بعد به سینما آمد و سومین قسمت نیز با فاصله 13 سال از شماره دوم آن منتشر شد. اکنون پس از گذشت کمتر از پنج سال، باری دیگر، این فیلم موفق تجاری با تقریبا همان عوامل و بازیگران، به سینما بازمی‌گردد.

کارگردان قسمت اول و دوم پسران بد، مایکل بی Micheal Bay و قسمت سوم و چهارم زوج کارگردانی عدیل و بلال‌ Adil & Bilall هستند. عدیل و بلال، دو دوست بلژیکی با اصالت الجزایری‌اند. این دو با یکدیگر فیلم‌های اکشن زیادی از جمله «تصویر» Image(2014)، «سیاه» Black(2015) و «گنگستر» Gangsta(2018) ساختند.‌

قسمت سوم را این دو کارگردان «پسران بد: برای زندگی» نامیدند اما هنوز نامی برای قسمت چهارم تعیین نشده است. عدیل ال عربی در رابطه با نام‌گذاری پسران بد 4 می‌گوید:«عنوانی که ما دوست داریم روی قسمت چهارم پسران بد بگذاریم چیزی شبیه به «پسران بد 4: بران یا بمیر» Bad Boys: Ride Or Die است.

هنرپیشگان نام آشنای هالیوود در این فیلم

ویل اسمیت Will Smith هنرپیشه پرآوازه‌ی هالیوود، به عنوان شخصیت مایک لوری از قسمت نخست فیلم‌های پسران بد، نقش‌آفرینی می‌کند. او نامزد دریافت جایزه اسکار برای بازی در دو فیلم «علی» در 2001 و «در جستجوی خوشبختی» The Pursuit Of Happyness در 2007 شد. همچنین به عنوان تهیه‌کننده فیلم «شاه ریچارد» King Richard در 2021 نامزد دریافت جایزه اسکارشد. در نهایت، برای ایفای نقش اول در «شاه ریچارد» فیلمی که خود سازنده‌اش بود توانست جایزه اسکار را تصاحب کند.

مایک لوری، یکی از دو قهرمان اصلی فیلم است. او مرد محبوب زنان ثروتمند و کارآگاهی از واحد میامی امریکا است. مایک، باهوش و حرفه‌ای و خوش‌پوش است اما گاهی نیز حرکات ساده‌لوحانه‌ای از او سر می‌زند. شخصیت مایک، شبیه به مامور جی در «مردان سیاه‌پوش» است که آن را هم ویل اسمیت بازی می‌کند.

مارتین لارنس، Martin Lawrence هنرپیشه مطرح هالیوود، در نقش کارآگاه مارکوس مایلز، همکار مایک لوری و قهرمان دیگر فیلم بازی می‌کند. لارنس و اسمیت در تمامی قسمت‌های پسران بد حضور دارند.

ونسا هاجنز Vanessa Hadgens بازیگر و خواننده اهل ایالات متحده، در نقش یک اسلحه شناس به نام کلی با پلیس همکاری می‌کند. او از قسمت سوم فرانشیز پسران بد به تیم ملحق شد.

فیلم سینمایی «پسران بد 4» Bad Boys 4 را چگونه آنلاین تماشا کنیم؟

شما می‌توانید برای تماشای آنلاین فیلم سینمایی «پسران بد» به رسانه پلانو مراجعه کنید. این VOD فیلم را با کیفیت HD‌ و دوبله فارسی در اختیار شما قرار خواهد داد تا از تماشای صحنه‌های اکشن مهیج و کمدی جذاب این فیلم لذت ببرید.‌

فیلم‌های مرتبط با پسران بد 4

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟