انیمیشن شهر بزرگ گرین ها “Big City Greens the Movie: Spacecation” داستان خانواده گرین را دنبال می‌کند که در تعطیلات فضایی ماجراجویانه‌ای شرکت می‌کنند. وقتی کریکت، علاقه‌مند به هیجان، خانواده‌اش را فریب می‌دهد تا به فضا سفر کنند، به سرعت هرج و مرج در کیهان ایجاد می‌شود. با این حال، با وجود افزایش تنش‌ها بین کریکت و پدرش، بیل، آن دو باید یاد بگیرند که قدردان دیدگاه‌های منحصر به فرد یکدیگر باشند تا به کمک هم از نابود شدن بیگ سیتی توسط یک فاجعه بین ستاره‌ای جلوگیری کنند.

داستان اینیمشن شهر بزرگ گرین ها‌

آماده شوید برای ماجراجویی بین‌ستاره‌ای با خانواده گرین ها. این انیمیشن در سال 2024 اکران شده است که خانواده دوست‌داشتنی گرین در مأموریت کشاورزی آزمایشی به فضا می روند و در آنجا با واقعه نابود شدن بیگ سیتی توسط یک فاجعه بین ستاره‌ای مواجه می شوند.

عوامل انیمیشن Big City Greens the Movie: Spacecation

این انیمیشن توسط آنا اوبرایان کارگردانی شده است و با حضور صداپیشگان ستاره‌ای از جمله وندی مک‌لندون کاوی به عنوان نانسی گرین، جک مک‌برایر به عنوان فارمبات، رنه الیز گلدزبری به عنوان کالین وید، و جو لو تروجلیو به عنوان دانشمند بیگ‌تک.

این فیلم قول یک سفر هیجان‌انگیز را به تماشاگران در همه سنین می‌دهد. به تیلی گرین، با صدای ماریو هرینگتون، و بقیه شخصیت‌های عجیب و غریب بپیوندید و این انیمیشن کمدی و موزیکال را از دست ندهید!

سبک این انیمیشن چگونه است؟

سبک انیمیشن "شهر بزرگ گرین ها" بر اساس سریال انیمیشنی “بیگ سیتی گرینز” شبکه دیزنی است. این فیلم، همانند سریال، با طراحی شخصیت‌های کارتونی و رنگارنگ و صحنه‌های پویانمایی شاد و مفرح، به سبک کمدی موزیکال انیمیشن ساخته شده است.

انیمیشن سینمایی اکشن و ماجراجویی Big City Greens the Movie: Spacecation را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

این انیمیشن موزیکال و جذاب برای تمام سنین است. برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار گرفته است.

فیلم‌های مرتبط با شهر بزرگ گرین ها

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟