فیلم صاعقه ها 2024 Thunderbolts به کارگردانی Jake Schreier محصول استودیو مارول. اکشن، ماجراجویی و جنایی. زمانی که فیلم صاعقه ها اکران میشود 15 سال از اولین فیلم ابرقهرمانی مارول گذشته است و تعداد زیادی فیلم بر پایه شخصیتهای دنیای مارول ساخته شدهاند. اینبار نوبت به ضدقهرمانان دنیای سینمای مارول است تا در شکل و شمایلی جدید بر پرده جادویی سینما ظاهر شوند. این قهرمانان در این شمایل قبلتر در سال 1990 در دنیای مارول و در قالب کمیک ظاهر شدند و برای اهدافی بزرگ گرد هم آمدند تا با شرارتی بزرگتر از تصور مبارزه کنند.

در فیلم صاعقه‌ها 2024 Thunderbolts تعدادی از ضدقهرمانان یا همان ابرشرورها تحت نظر دولت باید به مأموریت‌های خطرناک بروند. معنای این اتفاق تماشای قابی است که ضدقهرمانان دنیای مارول یک تیم تشکیل می‌دهند و با ورژن مارول از The Suicide Squad دی سی مواجه خواهیم بود.

با پلانو همراه باشید و اخبار به روز فیلم صاعقه ها را دنبال کنید. پس از انتشار نسخه با کیفیت فیلم هم می‌توانید آن را در سایت پلانو با دوبله اختصاصی، رایگان تماشا کنید. پلانو سینمای خانگی شما است تا از تماشای آنلاین فیلم لذت ببرید.

فیلم سینمایی اکشن ابرتبهکارانه تاندربولتز Thunderbolts سی و ششمین فیلم دنیای ابرقهرمانی شرکت مارول است که در اواخر سال 2024 اکران خواهد شد. این فیلم به کارگردانی جیک شرایر در حال آماده شدن است. مارول در تاندربولتز، گروه ابرتبهکاران خود را به علاقه‌مندان معرفی می‌کند. این گروه تحت عنوان تاندربولتز و توسط سازمان سیا گرد هم جمع شدند تا از قابلیت‌های آن‌ها برای اهداف حکومت آمریکا استفاده شود.‌

تاندربولتز Thunderbolts: شر را برای نیکی استفاده میکنیم

فیلم سینمایی ابرتبهکارانه تاندربولتز Thunderbolts از محصولات شرکت مارول است که به عنوان جزیی از دنیای سینمایی مارول در سال 2024 تولید و اکران خواهد شد.‌

در این فیلم می‌بینیم که پس از نابودی گروه ابرقهرمانان اونجرز، دولت آمریکا عده‌ای از ابرتبهکاران را گرد هم می‌آورد تا از ان‌ها در مأموریت‌هایی به نفع کشور استفاده کند.

تاندربولتز 36امین فیلم از دنیای سینمایی مارول است و سیزدهمین فیلم از فاز پنجم آن به شمار می‌رود. داستان این فیلم دنباله وقایع و اتفاقاتی است که در فیلم و سریال‌های مرد مورچه‌ای و زنبور Ant-Man and the Wasp، فالکون و سرباز زمستان The Falcon and The Winter Soldier، بیوه سیاهBlack Widow‌ و کاپیتان آمریکا: دنیای شجاع جدید Captain America: Brave New World رخ داده است.

فیلمنامه این فیلم براساس شخصیت‌های گروهی به همین نام در داستان‌های مصور مارول نوشته شده است. تیم نویسندگان تاندربولتز کرت بوسیک Kurt Busiek، لی سانگ جین Lee Sung Jin‌ و اریک پیرسون Eric Pearson هستند.

‌کارگردانی فیلم نیز به جیک شرایر Jake Schreier سپرده شده است. شرایر تجربه زیادی در ساخت موزیک ویدیو، سریال و فیلم کوتاه دارد ولی این فیلم سومین فیلم بلند او محسوب می‌شود. شرایر دو فیلم قبلی خود را در سال 2012 با نام ربات و فرانک Robot & Frank و شهر کاغذی Paper Towns 2015 ساخت.

مجموعه بازیگران فیلم نیز همانند دیگر فیلم‌های مارول پر و پیمان هستند. سباستین استن (باکی بارنز – سرباز زمستان)، فلورنس پو (یلنا بلووا – بلک ویدو)، هریسون فورد (رییس جمهور تادئوس راس)، اولگا کوریلنکو (آنتونیا دریکوف – تسک مستر)، وایات راسل (جان واکر – مامور آمریکا یا کاپیتان آمریکا)، دیوید هاربر (الکسی شوستاکوف – نگهبان قرمز)، هانا جان کامن (آوا استار – گوست)، جولیا لوییس دریفوس (کنتس د فونتن) در کنار آیو ادبیری و استیون یئون نقش شخصیت‌های اصلی فیلم را بازی می‌کنند.

گروه تاندربولتز چگونه متولد شد؟

پس از اتفاقات فیلم اونجرز: پایان بازی Avengers: End Game برخی از اعضا کشته شدند، رهبری گروه منحل شد و گروه از هم پاشید.‌

دولت آمریکا به ریاست جمهوری تادئوس راس ملقب به تاندربولت جای خالی مجموعه ابرقهرمانان را برای دفاع از کشور و دنیا احساس کرد. تاندربولت پیش از این ژنرال ارتش آمریکا و مدتی وزیر امور خارجه بود.‌

در فیلم هالک شگفت‌انگیز او ژنرالی بود که مسئول پروژه ابر سرباز در ارتش آمریکا بود. در این پروژه بروس بنر به هالک تبدیل شد و تاندربولت تلاش کرد تا هالک را به نفع ارتش آمریکا تصاحب کند.

با اینکه رفتارهای تادئوس راس معمولا در فیلم‌ها شرورانه است ولی او در اعماق وجودش نیت خیر دارد و معتقد است که این کارها به خیر و صلاح کشور است.

در فیلم می‌بینیم که تاندربولت به کنتس والنتینا آلگرا د فونتن دستور تشکیل تیمی از ابرتبهکاران برای دفاع از کشور می‌دهد تا جای خالی اونجرز پرشود.

کنتس دفونتن از جان والکر، کاپیتان آمریکای جدیدی که خلع لباس شده، یلنا بلووا، یکی از افراد بلک ویدو و خواهر ناتاشا و تعدادی دیگر از تبهکاران بازنشسته و سر به راه شده درخواست کرد که به گروه او بپیوندند. این افراد هر کدام با انگیزه‌های مختلف عضویت در تاندربولتز را پذیرفتند.

تاندربولتز در کمیک‌های مارول

گروه تاندربولتز در کتاب‌های مصور مارول در سال 1997 معرفی شدند. این تیم که عمدتاً از ابرتبهکاران متحول شده تشکیل شده، اولین بار در هالک شگفت‌انگیز شماره 449ام (ژانویه 1997) وارد دنیای مارول شدند. نویسنده این شماره کرت بوسیک و نقاش مارک بگلی بودند.

در کتاب‌های مارول، گروه اونجرز به دست شخصیت ابرشروری به نام یورش Onslaught از بین رفت و گروه ابرتبهکارانی به نام تاندربولتز جانشین آن‌ها شدند. این گروه اعضای متنوعی در دوره‌های مختلف داشتند. در نسخه سینمایی مسیر داستانی متفاوت بوده و اعضای گروه نیز با کتاب‌های مصور فرق می‌کنند.

فیلم سینمایی اکشن ابرتبهکارانه تاندربولتز Thunderbolts را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

این فیلم اکشن پرهیجان و پر ابرتبهکار پس از اکران برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار خواهد گرفت.

فیلم‌های مرتبط با صاعقه ها

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟