فیلم کمدی رزمی و فانتزی کینگ فیوری 2 Kung Fury 2 محصول 2023 آمریکاست و داستان قهرمان رزمی شهر میامی را روایت می‌کند که باید با کمک نیروهای تاندرکاپ، گینگ فوهرر، بزرگترین شر دوران را برای همیشه متوقف و نابود کند. این فیلم در vod پلانو برای تماشای آنلاین در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت

کینگ فیوری 2‌Kung Fury 2

هنرهای رزمی برای نجات جهان

فیلم سینمایی «کونگ فیوری» محصول امریکا در 2023 است و در ژانر رزمی کمدی قرار دارد. کارگردان آن دیوید سندبرگ David Sandberg است و شخص سندبرگ به همراه تایلر برتون اسمیت فیلمنامه آن را نگاشته است. سندبرگ خالق شخصیت کونگ فیوری در یک فیلم کوتاه اینترنتی در 2015 است که پس از موفقیت فیلم کوتاهش، شخصیت و داستان فیلم را گسترش داد و این فییلم بلند سینمایی را بر اساس آن ساخت.

شخصیت اصلی فیلم، کونگ فیوری توسط سندبرگ بازی شده است و در کنار او بازیگران بزرگی همچون مایکل فاسبندر (کلت مگنوم)، آرنولد شوارتزنگر (رییس جمهور)، رالف مولر (ثور) و جورما تاکون (هیتلر) ایفای نقش کرده‌اند.

این اثر قرار است در 17 نوامبر 2023، 26 آبان به اکران عمومی برسد.

کونگ فیوری در برابر کونگ فوهرر

سال 1985 و شهر میامی آمریکا: شهر به کمک کونگ فیوری، قهرمان رزمی‌کار در امن و امان است. او از سرتاسر جهان، نیروهای پلیس رعدآسا به نام تاندرکاپ را تشکیل داده است تا با بزرگترین شر زمین یعنی آدولف هیتلر یا کونگ فوهرر مقابله کند.‌

پس از کشته شدن دلخراش یکی از اعضای تاندرکاپ و از هم پاشیدن گروه، شروری تازه از اعماق تاریکی برخواست تا به کونگ فوهرر برای رسیدن به سلاح نهایی کمک کند. کونگ فیوری باید برای نجات دوستانش، در فضا و زمان سفر کند تا برای همیشه از شر بزرگترین شرور تاریخ خلاص شود.

هنرپیشگان نام‌آشنای کمدی رزمی کونگ فیوری 2

آرنولد شوارتزنگر، یکی از بزرگترین ستارگان فیلم‌های اکشن و رزمی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازد. او که در زندگی حقیقیش با دنیای سیاست آشناست و در دوره‌ای فرماندار ایالت کالیفرنیا بود، حال قرار است به جای آقای رییس جمهور در فیلم ظاهر شود. شوارتزنگر، چهره‌ی برجسته‌ی بدنسازی و وزنه‌برداری نیز محسوب می‌شود.‌

در مجموعه فیلم‌های «نابودگر» Terminator او نقش ترمیناتور را بازی می‌کرد که برای ما ایرانی‌ها احتمالا مشهورترین نقش اوست. او در دو سال، از سوی مجله تایم، به عنوان یکی از صد چهره تاثیر گذار در جهان نام گرفت. حال، ترکیبی از زندگی سیاسی، ورزشی و هنری او در این نقش به کمکش خواهند آمد تا یکی از بهترین بازی‌هایش را در نقش رییس جمهور ارائه دهد.

مایکل فاسبندر، بازیگر هالیوود با اصالت ایرلندی نیز در کنار او در «کونگ فیوری 2» در نقش کلت مگنوم به ایفای نقش می‌پردازد. او تا کنون دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار به خاطر بازی در فیلم‌های «استیو جابز» و «12 سال بردگی» شد.

یک پروژه مستقل جذاب

در سال 2014 یک پروژه فیلم کوتاه کمدی در اینترنت برای کسب سرمایه گذاری توسط عموم توسط جوانی سوئدی معرفی شد. او هدف از این فیلم کوتاه را ادای دین به فیلم‌های رزمی دهه هشتاد میلادی اعلام کرد.

هزینه این پروژه بین 200 هزار تا یک میلیون دلار برآورد شده بود که حدود 600 هزار دلار از این مبلغ از علاقه‌مندانجمع شد.

حاصل این پروژه فیلم کوتاه 31 دقیقه‌ای به نام کونگ فیوری بود که فضایی فانتزی و کمدی داشت و داستان قهرمانی رزمی به همین نام و مقابله او با نیروی شر را روایت می‌کرد.

ویدیوی این فیلم جز 10 فیلم کوتاه رزمی کمدی‌ای ایست که بیشترین بازدید در اینترنت را داشته است. این ویدیو تا ماه آگوست 2023، در یوتیوب نزدیک به 40 میلیون بار دیده شده است.

در این فیلم کوتاه دیوید هاسلهاف David Hasselhoff بازیگر آمریکایی که در دهه 80 و 90 میلادی با سریال BayWatch حسابی محبوب بود، نقشی افتخاری بازی می‌کند که در نسخه بلند سینماییش نیز حضور دارد.

رویایی که به واقعیت تبدیل شد

پس از نمایش فیلم کوتاه کونگ فیوری، موضوع فیلم مورد توجه سث گراهام اسمیت نویسنده و تهیه کننده آمریکایی قرار گرفت و مقدمات ساخت فیلمی بلند بر همین اساس زده شد.

از سال 2015 تاکنون این پروژه پستی و بلندی‌های متنوعی را از تغییر در بازیگران و اضافه و کم شدن تهیه‌کنندگان و مشکلات مالیاتی پشت سر گذاشت و بالاخره برای اکران در زمستان 2023 برنامه‌ریزی شد.

باید منتظر ماند و دید که ایده‌های بامزه و شوخی‌های سندبرگ در قاب فیلم بلند کارکرد خودشان را حفظ خواهند کرد یا نه!

فیلم‌های مرتبط با کونگ فیوری 2

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟