افسانه اژدهای سفید

2024 Legend of the White Dragon
None/10
4 مناسب برای بالاتر از 15 سال

افسانه اژدهای سفید (Legend of the White Dragon‌) ساخت 2023 فیلم ابرقهرمانی علمی تخیلی سینمای مستقل کشور آمریکا به کارگردانی آرون شوئنکه‌ است. در این فیلم یک ابرقهرمان سابق برای پاک کردن نام خود از ننگ، دوباره به شهر خود باز می‌گردد و این‌بار با کمک طلسم اژدهای سفید به نبرد با دشمن تازه مردم می‌پردازد.‌ به جز شوئنکه که خود از بازیگران فیلم هست، می توان به نامهایی مانند شالت لیز بران و جیسون دیوید فرانک در میان بازیگران فیلم اشاره کرد.

افسانه اژدهای سفید: فرار از ننگ

فیلم افسانه اژدهای سفید توسط ارون شوئنکه (Aaron Schoenke) بر اساس فیلمنامه‌ای از الکس کلرمن و خودش کارگردانی شده است. شوئنکه سرمایه تولید این فیلم را از طریق سرمایه‌گذاری جمعی در کیک استارتر تامین کرد.‌ افسانه اژدهای سفید قرار است توسط Falling Forward Films اکران شده است.

در این فیلم مرحوم جیسون دیوید فرانک آخرین نقش آفرینی خود را در نقش اریک رید /آزدهای سفید انجام داده است. در کنار او ارون شوئنکه در نقش جای کاتوئا/ دراگون پرایم، جیسون فانت (کانر فراست) و ریچل بروک اسمیت (ایریس مین) ایفای نقش می‌کنند.

نام خودم را پس می‌گیرم

اریک رید ابرقهرمان سابق شهر است که پس از جنگی ناموفق که به بدنامی ابرقهرمانان بخصوص اریک رید منجر شد از شهر فراری شد. این موضوع باعث شد که ابرقهرمانان به عنوان دشمن اجتماع قلمداد شده و تحت تعقیب قرار بگیرند.‌

اریک پس از اینکه سه سال به صورت پنهان و در تبعید سپری کرد، تصمیم گرفت دوباره به شهر بازگردد و صداقت و صلاحیت خود را به شهر اثبات کرده و به خانواده‌اش بپیوندد و از همسر و دخترش محافظت کند.‌ او که نیمی از کریستال آزدهای سفید را به دست آورده است ، می‌خواهد دوباره نام ابرقهرمانان را احیا کند. چالش بزرگ او در این راه اژدهای مرموزی است که در دشمنی با اژدهای سفید از هیچ کاری ابا ندارد.

جای کاتوئا یا دراگون پرایم تنها کسی است که به خون اریک رید تشنه است. او نیم دیگری از کریستال اژدهای سفید را در دست دارد و تبدیل به دشمن شماره یک شهر شده است. فیلم داستان رویارویی این دو و تلاش اریک رید برای بازگشت به قلب‌هاست.

خداحافظی با ابرقهرمان

جیسون دیوید فرانک (Jason David Frank) بازیگر آمریکایی بود که بیشتر به خاطر بازی در سریال‌های تلویزیونی به خصوص نقش تامی اولیور در مجموعه سریال پاور رنجرز (Power Rangers‌) شناخته می‌شد. او سال 2022 و در سن 49 سالگی درگذشت.

ارون شوئنکه که با فیلم ویدیویی بتمنی شهر زخم‌ها در سال 2010 و مجموعه سریال اینترنتی Super Powered Beat Down شناخته شده بود در سال 2013 با فرانک آشنا شد و تصمیم گرفتند پروژه اژدهای سفید را با کمک هم تولید کنند.‌سرمایه این فیلم هم با هدف 500 هزار دلاری در کیک استارتر طی دو مرحله در سال 2020 تامین شد و فیلمبرداری پروژه آغاز شد. معنی اتفاق ساخت فیلمی است که طرفداران آن بودجه آن را جمع آوری کرده اند.

زمان اکران فیلم افسانه اژدهای سفید

ابتدا بنا بود که فیلم در سال 2020 اکران شود که با توجه به همه گیری بیماری کووید این اتفاق به تاخیر افتاد. موعد بعدی اکران 4 سپتامبر 2023 بود که باز هم این اتفاق به تعویق افتاد و طبق آخرین اخبار برنامه ریزی شده است تا فیلم در 3 ماهه اول 2024 اکران شود.

فیلم Legend of the White Dragon را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

این فیلم ابرقهرمانی علمی تخیلی خاص پس از انتشار برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار خواهد گرفت.

فیلم‌های مرتبط با افسانه اژدهای سفید

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟