هانومان

Hanu Man 2024
7.9/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم هانومان (Hanu Man) که در سال 2024 منتشر شد، توسط پرشانت ورما کارگردانی و نوشته شده است. این فیلم در مکانی خیالی به نام آنجانادری روایت می‌شود، جایی که شخصیت اصلی قدرت‌های هانومان را به دست می‌آورد و برای آنجانادری می‌جنگد. پس از انتشار در پلانو تماشای آنلاین کنید.

‌فیلم هانومان؛ داستان یک ابرقهرمان هندی

یک فیلم ابرقهرمانی به زبان تلوگو است که در سال 2024 منتشر شد و توسط پرشانت ورما کارگردانی و نوشته شده است. این فیلم توسط نیرانجان ردی کانداگاتلا تولید شده و زیر نظر شرکت پرایم‌شو انترتینمنت قرار دارد. این فیلم به عنوان اولین قسمت از دنیای سینمایی پرشانت ورما (PVCU) اکران شده است.

شخصیت اصلی فیلم، هانومانتو، یک ابرقهرمان، توسط تیجا ساجا بازی می‌شود که این سومین همکاری وی با این کارگردان است.

بازیگران اصلی فیلم‌

-تیجا ساجا در نقش هانومانتو، شخصیت اصلی.

-آمریتا آییر در نقش میناکشی.

-وارالکسمی ساراتکومار در نقش آنجاما.

-وینای رای در نقش مایکل، ضدقهرمان.

-ونلا کیشور، ستیا، و گتاپ سرینو ‌نقش های دیگر این فیلم را بازی میکنند.

پرشانت ورما کارگردان و نویسنده فیلم کیست؟

پرشانت ورما، کارگردان و نویسنده فیلم‌های هندی، به خاطر کارهای خود در سینمای تلوگو شناخته شده است. او در 29 مه 1989 در پالاکولو، آندرا پرادش به دنیا آمد و تحصیلات خود را در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه CVR College of Engineering در تلانگانا به پایان رساند. ورما قبل از ورود به دنیای فیلم‌های بلند، با کارگردانی فیلم‌های کوتاه و تبلیغاتی شناخته شد.

اولین فیلم بلند وی با نام "Awe" در سال 2018 منتشر شد که به خاطر پرداختن به موضوعات روانشناختی و اجتماعی پیچیده مورد تحسین قرار گرفت. پس از "Awe"، ورما فیلم "Kalki" را در سال 2019 کارگردانی کرد و سپس "Zombie Reddy" در سال 2021 را ساخت که به عنوان اولین فیلم زامبی در سینمای تلوگو شناخته شده است.

آخرین پروژه او، "هانو من" که در سال 2024 منتشر شد، نشان‌دهنده ورود وی به ژانر ابرقهرمانی است و بخشی از دنیای سینمایی ابرقهرمانی او به شمار می‌رود که شامل پروژه آینده "آدیرا" نیز می‌شود. ورما تحت تأثیر کارگردانانی همچون سینگیتام سرینیواسا رائو، کریستوفر نولان، کِی. ویشوانات و مانی رتنام است.

ورما علاوه بر کار در سینما، یک فرد چندوجهی با علاقه‌مندی‌های مختلف در زمینه ورزش و کاراته است که در آن کمربند نارنجی دارد. او همچنین چندین شرکت مرتبط با سرگرمی در حیدرآباد، تلانگانا، از جمله Adsville، Flickville، Scriptsville و PVCU را تأسیس کرده است.

پرشانت ورما با روایت‌های نوآورانه، انتخاب ژانرهای متنوع و تمایل به کشف حوزه‌های جدید در صنعت فیلم هند، به عنوان یک نیروی پویا در فیلم‌سازی هندی شناخته می شود.

فیلم هانو من یک تولید سینمایی هندی است. فیلمبرداری این فیلم عمدتاً در حیدرآباد، تلانگانا، هند انجام شده است. شرکت تولیدکننده اصلی این فیلم، Primeshow Entertainment است. این فیلم به عنوان بخشی از تلاش‌های پرشانت ورما برای ایجاد یک دنیای سینمایی ابرقهرمانی در سینمای تلوگو تولید شده است.‌

فیلم‌های مرتبط با هانومان

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟