فیلم عقاب (Eagle) ساخت 2024 در ژانر اکشن و تریلر داستان "ساهادف وارما" را روایت می کند که یک تک تیرانداز حرفه ایست و اکنون به تجارت پنبه مشغول است. او رازهایی دارد از گذشته تاریک اش که او را آزار می‌دهند و زمانی که روزنامه نگاری به نام "نالینی رائو" در مورد یک پوشش دولتی تحقیق می کند، داستان این قاتل بی رحم را فاش می کند. "راوی تجا" نقش ساهادف را در این فیلم ایفا می کند. "ناودیپ" هم ستاره دیگر این فیلم هیجان انگیز است. همراه با پلانو از تماشای آنلاین این فیلم لذت ببرید.

عقاب؛ افشای حقیقت

در تپه‌های کنتاکی، جایی که خون آزادانه در جریان است، یک قاتل حرفه‌ای بدنام معروف به "ساهادف وارما"با نام مستعار "عقاب" با مشت آهنین حکومت می‌کند. شهرت او به عنوان بهترین تک تیرانداز زبان زد است. ساهادف با بازی "راوی تجا"زندگی دوگانه ای دارد. او در روز به عنوان یک کشاورز پنبه در شهر آرام تالاکونا ظاهر می شود و محصول کمیاب پنبه او تقاضای زیادی در کشورهای خارجی دارد. اما او شبانه به دنیای خطرناک تجارت غیرقانونی اسلحه نفوذ می کند. ماموریت او رهگیری تمام معاملات غیرقانونی اسلحه و از بین بردن شبکه جنایی است. اما سؤالات نالینی رائو به عنوان روزنامه نگارهویت واقعی او را تهدید می کند.

عشق و خشونت

در حالی که ساهادف در شبکه ای از دروغ و خشونت حرکت می کند، با رستگاری و عشق دست و پنجه نرم می کند. "کاویا تاپار" در نقش"راچانا" ، زنی که قلب او را تسخیر می کند. آیا ساهادف می تواند از گذشته خود رهایی یابد و در عشق آرامش پیدا کند؟ یا سایه ها او را خواهند خورد؟

نگاهی به کارگردان و نقشهای فیلم

کارتیک گتامننی "Karthik Gattamneni" کارگردان فیلم است.او داستان جذابی از دسیسه، خیانت و فداکاری ساخته است. سکانس های اکشن فیلم نبض تپنده آن هستند و بازی راوی تجا در نقش عقاب آن را برجسته تر کرده است. در همین حال، حضور ناودیپ در نقش "جی"، دوست و همراه وفادار ساهادف، به جذابیت داستان می‌افزاید و در آخر "آنوپاما پارامسواران" در نقش "نالینی رائو" روزنامه نگاری است که سعی در افشای حقیقت دارد.

فیلم Eagle را چرا و کجا ببینیم؟

"عقاب" فقط یک اکشن هیجان انگیز نیست. این یک کاوش شخصیت محور از اخلاق، وفاداری، و بهای رستگاری است. با برخورد گذشته ساهادف با حال، مخاطرات بیشتر می شود. آیا او مانند یک عقاب اوج می گیرد و از زنجیر خود رها می شود یا برای همیشه در سایه ها گیر می افتد؟. پلانو شما را به تماشای آنلاین این فیلم دعوت میکند.

فیلم‌های مرتبط با عقاب

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟