آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند

The Last Kingdom: Seven Kings Must Die 2023
6.9/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

در فیلم آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند شاهد خواهیم بود که پس از مرگ شاه ادوارد، اوترد از ببنبرگ و افرادش در سرتاسر سرزمین از هم پاشیده انگلستان دست به ماجراجویی زده تا راهی برای اتحاد کشور بیابند. فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die 2023 در سایت پلانو به صورت رایگان همراه با دوبله فارسی در دسترس شما است. از تماشای آنلاین فیلم همراه با پلانو لذت ببرید.

آخرین پادشاهی: در جستجوی وحدت

فیلم سینمایی آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند The Last Kingdom: Seven Kings Must Die درام تاریخی و جنگی از سینمای انگلستان است که بهار 2023 در نتفلیکس منتشر شد. این فیلم در حقیقت ادامه و نتیجه‌گیری سریال آخرین پادشاهی The Last Kingdom است که در سالهای 2015 تا 2022 از شبکه بی بی سی پخش شد.کل سریال و این فیلم از مجموعه کتاب‌های داستان‌های ساکسون The Saxon Stories نوشته برنارد کورنول Bernard Cornwell اقتباس شده است که در سال‌های 2004 تا 2020 در 13 جلد منتشر شد.

فیلمنامه این فیلم توسط مارتا هایلیر نوشته و توسط ادوارد بازالگت Edward Bazalgette کارگردانی شده است. بازالگت که سابقا موزیسین بوده، از سال 1998 به صورت تخصصی به کارگردانی سریال و فیلم تلویزیونی مشغول است و این فیلم به نوعی مهم‌ترین اثر کارنامه هنری او محسوب می‌شود.

در هفت پادشاه باید بمیرند، بازیگران اصلی سریال آخرین پادشاهی دوباره در نقش‌های خود حاضر شده‌اند. الکساندر دریمون (اوترد از ببنبرگ)، هری گیلبی (ایثلستان)، مارک رولی (فینان)، آرناس فدراویچس (سیتریک) و کاوان کلزکین (پدر پیلریگ) شخصیت‌های اصلی فیلم هستند.

‌در ادامه با پلانو همراه باشید تا در مورد این فیلم بیشتر بدانید. پلانو رسانه اختصاصی شما است تا نبض سینمای جهان در دستان شما باشد. از آخرین پادشاهی تا فیلمی متفاوت مانند کریون شکارچی، در پلانو با شما همراه هستیم.

هفت پادشاه باید بمیرند تا اتحاد بدست آید

‌آنالاف پادشاه وایکینگ‌های ساکن ایرلند پس از باخبر شدن از بیماری پادشاه ادوارد به انگلستان حمله می‌کند. پادشاه در حالی می‌میرد که هیچ‌کدام از سه پسر بازمانده از او، یعنی ایثلستان، آلفورد و ادموند را به عنوان ولیعهد معرفی نکرده است.

لیدی ادگیفو، مادر ادموند – کوچکترین پسر- به سوی ببنبرگ روانه شده تا از اوترد به عنوان یکی از قدیمی‌ترین متحدان پادشاه ادوارد کمک بگیرد.

اوترد که پس از سالها حضور در نبردها و جنگهای متعدد برای پادشاه آلفرد و ادوارد، خود را بازنشسته کرده است متوجه می‌شود که کشور بار دیگر به او نیاز دارد.‌

پس از باخبرشدن از حمله ایثلستان به برادرش آلفورد، اوترد دوباره ردای مبارزه بر تن می‌کند. در هنگام خروج اوترد از ببنبرگ، اینگریث پیش‌بینی ای انجام می‌دهد: "پیش از اتحاد انگلستان، هفت پادشاه باید بمیرند."

داستانی پر پیچ و خم، روایتی جذاب

فیلم هفت پادشاه باید بمیرند به خوبی توانست از زیر سایه سریال آخرین پادشاهی خارج شده و به عنوان اثری مستقل روایتی جذاب از دورانی خاص از انگلستان را روایت کند.‌

از نظر منتقدان سایت راتن تومیتوز این فیلم 82 درصد نظرات مثبت را کسب کرد و امتیاز 6.9 در وبسایت IMDB برای فیلمی که از یک شبکه خصوصی منتشر شد امتیاز قابل قبولی به نظر می‌رسد.

منتقدان معتقدند که داستان‌های فرعی فیلمنامه بیش از ظرفیت زمان نزدیک به دوساعتت فیلم است ولی با اینحال، کارگردان آن توانست موضوعات را به خوبی مدیریت کرده و یکنواختی‌مطلوبی به روایت ببخشد.

مخاطبان فیلم باز هم از هنرنمایی الکساندر دریمون در نقش اوترد (که اینبار یکی از تهیهی کنندگان فیلم نیز هست) تجلیل کرده و فضای اکشن و ماجراجویانه فیلم را جذاب و نفس‌گیر توصیف کردند.

اوترد کیست؟

مجموعه کتاب‌های داستان‌های ساکسون، با الهام از وقایع رخداده در قرن نهم بعد از میلاد مسیح در انگلستان نوشته شده است.

در این دوران قبایل مهاجم وایکینگ به بریتانیا حمله گسترده‌ای کرده و موفق به تصرف این سرزمین شدند. تنها پادشاهی که موفق به مقاومت دربرابر این نیروها و در نهایت موفق به اتحاد انگلستان شد، آلفرد کبیر بود.

اوترد از ببنبورگ شخصیت اصلی داستان یک جنگجو است که در کودکی و در زمان حمله وایکینگ‌ها به بریتانیا پدرش کشته و خود به اسارت گرفته می‌شود.

او پس از مدتی توسط یکی از فرماندهان وایکینگ آزاد شده و به فرزندخواندگی پذیرفته می‌شود. آنها با رفتار مناسب با او ، اوترد را همچون عضوی از اعضای خانواده خود پرورش می‌دهند.

اوترد که خود را یک وایکینگ می‌دید با رخ دادن حادثه تلخی تبدیل به دشمن آن‌ها شده و در طول داستان به یکی از متحدان اصلی آلفرد کبیر تبدیل می‌شود.

فیلم درام تاریخی آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند The Last Kingdom: Seven Kings Must Die را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

این فیلم اکشن و درام تاریخی برای تماشای آنلاین توسط VOD پلانو با دوبله فارسی اختصاصی و بالاترین کیفیت در اختیار علاقه‌مندان سینما قرار گرفته است. آیا اوترد می‌تواند انگلستان را یکپارچه کند؟

‌سخن آخر

در هر ژانری که طرفدار فیلمهای سینمایی باشید پلانو سینمای اختصاصی شما است. فیلمی شبیه «آخرین پادشاهی» را بپسندید یا طرفدار فیلمی مانند قاتلان ماه کامل‌باشید، پلانو با افتخار میزبان شما است.

فیلم‌های مرتبط با آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟